Anonym skriver:
Hej de damer.
Jeg ville høre jer der har børn der har fødselsdag i samme mdr. Hvordan det er? Vi er igang med pb men hvis vi sexer de næste 2 mdr vil termin ligge klods op af vores førstes fødselsdag. Hvis vi f.eks har gevinst denne gang vil jeg have termin 14 dage før vores førstes fødselsdag. Men da jeg nok skal have pks vil der være ca. 3 uger tilovers førstes fødselsdag. Jeg kan ikke rigtig finde ud af om det er dumt. Mdr efter vil se helt sort ud for så vil jeg skulle føde ved pks 4 dage efter vores førstes fødselsdag. Så den er ikke på tale.
Men piger kom med jeres erfaringer? 
Her har vi en fra d.11 marts og en fra d.10 april. Nu er lillesøster kun 4mdr. men jeg tænker at vi inviterer familien til en stor 1 og 3års fødselsdag, og så gør vi lidt ekstra ud af hver deres dag på dagen. Den lille forstår jo intet af hvad der foregår endnu, så tænker hun er ligeglad 
Storebror synes sikkert at det bliver hyggeligt med to kager og masser af gaver, men nu må vi se. Det kan også være at vi holder to fødselsdage, men tror det ikke, nu må vi se 
Anmeld