Søskende med fødselsdag i samme mdr?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.795 visninger
28 svar
33 synes godt om
9. august 2013

Anonym trådstarter

Hej de damer.
Jeg ville høre jer der har børn der har fødselsdag i samme mdr. Hvordan det er? Vi er igang med pb men hvis vi sexer de næste 2 mdr vil termin ligge klods op af vores førstes fødselsdag. Hvis vi f.eks har gevinst denne gang vil jeg have termin 14 dage før vores førstes fødselsdag. Men da jeg nok skal have pks vil der være ca. 3 uger tilovers førstes fødselsdag. Jeg kan ikke rigtig finde ud af om det er dumt. Mdr efter vil se helt sort ud for så vil jeg skulle føde ved pks 4 dage efter vores førstes fødselsdag. Så den er ikke på tale.

Men piger kom med jeres erfaringer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2013

gonefishing

Anonym skriver:

Hej de damer.
Jeg ville høre jer der har børn der har fødselsdag i samme mdr. Hvordan det er? Vi er igang med pb men hvis vi sexer de næste 2 mdr vil termin ligge klods op af vores førstes fødselsdag. Hvis vi f.eks har gevinst denne gang vil jeg have termin 14 dage før vores førstes fødselsdag. Men da jeg nok skal have pks vil der være ca. 3 uger tilovers førstes fødselsdag. Jeg kan ikke rigtig finde ud af om det er dumt. Mdr efter vil se helt sort ud for så vil jeg skulle føde ved pks 4 dage efter vores førstes fødselsdag. Så den er ikke på tale.

Personligt tror jeg bare man skal være glad for at man før børn så er det andet sgu ligemeget og en luksus ting Her har vores den første fødselsdag et par dage inden jul.- jo der er da sikkert mange der synes det er "synd" for hende, men ærligt tror jeg ikke på at man som sådan skal tænke på dato... Sex away og vær glade for at i ikke skal kæmpe i flere år eller sådan noget

Anmeld

9. august 2013

Anonym trådstarter

Flodkilling skriver:

Personligt tror jeg bare man skal være glad for at man før børn så er det andet sgu ligemeget og en luksus ting Her har vores den første fødselsdag et par dage inden jul.- jo der er da sikkert mange der synes det er "synd" for hende, men ærligt tror jeg ikke på at man som sådan skal tænke på dato... Sex away og vær glade for at i ikke skal kæmpe i flere år eller sådan noget

Ved godt det måske er et Luksus problem men tænker også mest i forhold til når man lige har født og skal holde fødselsdag osv. Ikke så meget fremover

Anmeld

9. august 2013

M (:

Anonym skriver:

Hej de damer.

Min lillebror har fødselsdag 15/5, jeg har 1/6 og min anden lillebror 18/6. Det har ALDRIG været et problem, og mine forældre har ALTID holdt 3 x fødselsdag med 14 dage i mellem.. Jeg tænker, at det ikke er et større problem end man gør det til.

Held og lykke med PB2.

Anmeld

9. august 2013

gonefishing

Anonym skriver:

Ved godt det måske er et Luksus problem men tænker også mest i forhold til når man lige har født og skal holde fødselsdag osv. Ikke så meget fremover

Det er jo kun én gang og så finder I bare en løsning der passer Jer... Der kommer MASSER af fødselsdage i fremtiden som kan gøres store og med enormt overskud! se nu bare at få hivet baby 2 i land

Anmeld

9. august 2013

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Min lillebror har fødselsdag 15/5, jeg har 1/6 og min anden lillebror 18/6. Det har ALDRIG været et problem, og mine forældre har ALTID holdt 3 x fødselsdag med 14 dage i mellem.. Jeg tænker, at det ikke er et større problem end man gør det til.

Held og lykke med PB2.

Tænker ikke så meget fødselsdagene fremover. Det er. Mest det med at have født lige op til vores førstes fødselsdag

Anmeld

9. august 2013

Karina84

Anonym skriver:

Hej de damer.

Her har vi en fra d.11 marts og en fra d.10 april. Nu er lillesøster kun 4mdr. men jeg tænker at vi inviterer familien til en stor 1 og 3års fødselsdag, og så gør vi lidt ekstra ud af hver deres dag på dagen. Den lille forstår jo intet af hvad der foregår endnu, så tænker hun er ligeglad 

Storebror synes sikkert at det bliver hyggeligt med to kager og masser af gaver, men nu må vi se. Det kan også være at vi holder to fødselsdage, men tror det ikke, nu må vi se 

Anmeld

9. august 2013

Karina84

Anonym skriver:

Tænker ikke så meget fødselsdagene fremover. Det er. Mest det med at have født lige op til vores førstes fødselsdag

Der var jeg jo så ret højgravid da storebror blev 2, og det gik fint fint  Men det er jo ikke til at vide om du kommer til at ligge med BL osv. men så må du be om hjælp fra familien eller noget. Er sikker på at de nok skal træde til 

Anmeld

9. august 2013

Anonym trådstarter

Karina84 skriver:

Der var jeg jo så ret højgravid da storebror blev 2, og det gik fint fint  Men det er jo ikke til at vide om du kommer til at ligge med BL osv. men så må du be om hjælp fra familien eller noget. Er sikker på at de nok skal træde til 

Ja det er self rigtigt nok. Åh synes det er svært. For ved self godt det er et luksus problem. Men hvis der er gevinst denne gang. Så er jeg bange for at tage opmærksomheden fra vores første omkring fødselsdagen.

Anmeld

9. august 2013

Lunae

Anonym skriver:

Hej de damer.

Personligt synes jeg at det er en forkælet tilgang til det at få børn! Man kan ikke planlægge sig ud af alting og skal blot være glad for at man har muligheden for at få børn!

Når det så er sagt, vil jeg dele mine erfaringer! Min bror og jeg har fødselsdag med 4 dages mellemrum. Vi blev fejret på hver vores dag, om morgenen, og ellers blev festen holdt sammen! Virkelig hyggeligt og ganske praktisk! Da alderen for vennegæster kom, holdte vi selvfølgelig hver vores

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.