graviditetsrest positiv -blodprøve negativ.. øøh??!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2013

Disarobi

mortilfreja skriver:

Hvordan kan det lade sig gøre..?

Testede i morges positivt.. Svagt men den er der.. Skulle ud og have taget blodprøve for at være sikker..

Har lige fået svar.. HCG under 1

Hvordan fanden kan det lade sig gøre når g-test måler fra 20-25???

Jeg forstår absolut intet

Hejsa, for 7 mdr siden fik jeg en positiv test, fik efterfølgende en tid hos lægen til blodprøve, men de ringede og sagde at den var negativ, hcg var kun 2... Jeg kunne ikke forstå det for kunne mærke på min krop at der var noget i gang og tog så en ny test som også var positiv! Ringede til lægen igen som tog en ny blodprøve 3 dage efter og da var den positiv med hcg på 976!!! Hun sagde at de tests man kan købe nu til dags er meget følsomme og at det nok var derfor testen opfangede det før blodprøven.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2013

mortilfreja

Maja88 skriver:

Prøv at lave testen i negative farver hvor ruden er på...

Kan se det er en anden stref som lyser i negativ farverne

Her er den i negativ..

Anmeld

9. august 2013

mortilfreja

mortilfreja skriver:

Her er den i negativ..

Hov..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. august 2013

mortilfreja

Bihsberg skriver:

Hejsa, for 7 mdr siden fik jeg en positiv test, fik efterfølgende en tid hos lægen til blodprøve, men de ringede og sagde at den var negativ, hcg var kun 2... Jeg kunne ikke forstå det for kunne mærke på min krop at der var noget i gang og tog så en ny test som også var positiv! Ringede til lægen igen som tog en ny blodprøve 3 dage efter og da var den positiv med hcg på 976!!! Hun sagde at de tests man kan købe nu til dags er meget følsomme og at det nok var derfor testen opfangede det før blodprøven.

Hvor langt var du henne da du fik taget den første blodprøve??

Anmeld

9. august 2013

lycly

Umiddelbart synes jeg ikke at nogen af testene er specielt positive men måske også svært at se på billeder Jeg tænker at du kan tage en clearblue, der er ikke så meget at være i tvivl om der

Anmeld

9. august 2013

Camille Mørch Andersen

Bliver så irreteret når folk siger de ikke kan se den 2 streg! fordi det kan jeg sq.. og endda uden læsebriller....

og min så jo sådan ud da jeg fandt ud af jeg var gravid! den blev tydligere og tydligere jo flere dage der gik.. tog til sidst en clea blue .. DET BILLEDE der er med er endda en streg der kom døgnet efter ..... sååå

og jeg er 6+0 nu? .. jeg tror altså du er gravid! jeg blødte også lyserødt.. / lyserødt i mit udflåd.. lidt tid.. men det var i uge 3.. jeg

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. august 2013

Disarobi

mortilfreja skriver:

Hvor langt var du henne da du fik taget den første blodprøve??

4+1... Min graviditetstest var positiv 3+4....

Anmeld

9. august 2013

mortilfreja

Camille Mørch Andersen skriver:

Bliver så irreteret når folk siger de ikke kan se den 2 streg! fordi det kan jeg sq.. og endda uden læsebriller....

og min så jo sådan ud da jeg fandt ud af jeg var gravid! den blev tydligere og tydligere jo flere dage der gik.. tog til sidst en clea blue .. DET BILLEDE der er med er endda en streg der kom døgnet efter ..... sååå

og jeg er 6+0 nu? .. jeg tror altså du er gravid! jeg blødte også lyserødt.. / lyserødt i mit udflåd.. lidt tid.. men det var i uge 3.. jeg

Ja jeg bliver os frustreret når folk ik kan se det men kan jo være deres computerskærm eller tlf som ik er så god...

Jeg blødte som sagt et døgn da jeg var 5 dage over tid og nu får jeg de her test...
Men blodprøven sagde under 1 i hcg.. Men så kan en graviditetstest jo ik opfange det da den måler fra 20-25....

Det hele er så mystisk.. Især med de symptomer Jeg har..

Anmeld

9. august 2013

mortilfreja

Bihsberg skriver:

4+1... Min graviditetstest var positiv 3+4....

Okay men jeg vil være 6+1 i dag

Anmeld

9. august 2013

Camille Mørch Andersen

prøv med en cleablue på søndag:I

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.