graviditetsrest positiv -blodprøve negativ.. øøh??!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2013

mortilfreja

FrkRaarup skriver:

Jeg testede positiv 5 gange herhjemme, negativ test ved lægen og blodprøven var også negativ.
Så det kan lade sig gøre

Har desværre ingen billeder af testene, de var ikke værd at gemme..

Det burde ik være muligt.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2013

Sander&Vitus-Mor

mortilfreja skriver:

Jeg er over 2 uger over tid.....

Hvis du er gået to uger over tid, burde dine streger på testen også være meget tyderligere, samt svaret fra BP være noget højere tal. hvis du skulle være gravid.. :-)

Anmeld

9. august 2013

FrkRaarup

mortilfreja skriver:

Det burde ik være muligt.....

Kender frustrationen ALT for godt.

Jeg er helt holdt op med at teste

Jeg blev så såret og ked af det, da jeg fandt ud af der intet var..

Anmeld

9. august 2013

mortilfreja

VråJepsen skriver:

Er de taget over tid? Eller noget. For de er jo ikke speciel tydelig. Kan godt ane en streg, men som andre skriver muligvis en skyggestreg eller fejl på testen.

De sidste to kom inden for tid.. Og en skyggestreg ville ik have farve.. Den klarer strakt arm-testen og den er jo tydeligere end her på billedet

Anmeld

9. august 2013

mortilfreja

VråJepsen skriver:

Hvis du er gået to uger over tid, burde dine streger på testen også være meget tyderligere, samt svaret fra BP være noget højere tal. hvis du skulle være gravid.. :-)

Har en veninde som først testede positiv i uge 16.. Så der er stor forskel på hvornår og hvor meget hcg man udskiller.. Men Ja blodprøven burde sige positiv..

Bare utroligt hvis der skulle være fejl på 5 uafhængige test

Anmeld

9. august 2013

Sander&Vitus-Mor

mortilfreja skriver:

Har en veninde som først testede positiv i uge 16.. Så der er stor forskel på hvornår og hvor meget hcg man udskiller.. Men Ja blodprøven burde sige positiv..

Bare utroligt hvis der skulle være fejl på 5 uafhængige test

Min veninde fik afvide ved hendes skyggestreger at det var overskuds-farve, hva end det så er. Ja der er nogen der først tester sent positiv, men der er også nogen der tester positiv inden ægget har sat sig fast, så det kan du jo ikke bruge til noget.. Men ja det meget mærkeligt at du har fået en streg på 5 teste, men er billedet her taget inden for tid?  For synes da godt jeg kan se den med god vilje, men svagt. Men der er fandme tit bøvl med de teste, men du må jo gå ud fra hvad lægen siger. - du vil gerne være gravid, det virker sådanne? :-)

Anmeld

9. august 2013

mortilfreja

VråJepsen skriver:

Min veninde fik afvide ved hendes skyggestreger at det var overskuds-farve, hva end det så er. Ja der er nogen der først tester sent positiv, men der er også nogen der tester positiv inden ægget har sat sig fast, så det kan du jo ikke bruge til noget.. Men ja det meget mærkeligt at du har fået en streg på 5 teste, men er billedet her taget inden for tid?  For synes da godt jeg kan se den med god vilje, men svagt. Men der er fandme tit bøvl med de teste, men du må jo gå ud fra hvad lægen siger. - du vil gerne være gravid, det virker sådanne? :-)

Ja billedet er taget inden for tiden... Higer ik efter at blive gravid

Anmeld

9. august 2013

Kløver

mortilfreja skriver:

Jeg er over 2 uger over tid.....

Jeg gik også over 2 uger over tid før min menstruation kom, men det kan også være du danner hcg langsomt eller at din æl er kommet senere, hvilket jeg har prøvet

Anmeld

9. august 2013

mortilfreja

mortilfreja skriver:

Ja billedet er taget inden for tiden... Higer ik efter at blive gravid

Sådan ser den ud nu efter at have ligget siden i morges..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. august 2013

mortilfreja

Maja84 skriver:

Jeg gik også over 2 uger over tid før min menstruation kom, men det kan også være du danner hcg langsomt eller at din æl er kommet senere, hvilket jeg har prøvet

Jeg gik 5 dage over tid.. Blødte lyserødt i et døgn og nu ser testene sådan ud.. Og de er blevet tydeligere hver anden dag... Men blodprøven som blev taget en time efter jeg tog denne sagde hcg under 1... Der er da noget galt!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.