graviditetsrest positiv -blodprøve negativ.. øøh??!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2013

Kløver

mortilfreja skriver:

Fik taget blodprøve en time efter jeg testede herhjemme.. Har lige fået svaret fra lægen

Mystisk, jeg ville prøve en test mere og se om der har været en fejl i testen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2013

mortilfreja

mortilfreja skriver:

Her er et billede i negativ så man kan se at der er farve i testen ellers ville den ik lyse op..

Hov.. Glemte billedet
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. august 2013

mortilfreja

Maja84 skriver:

Mystisk, jeg ville prøve en test mere og se om der har været en fejl i testen

Har testet på 5 test de sidste dage og alle ser sådan ud

Anmeld

9. august 2013

aarhusmor

Det har jeg også prøvet. Jeg valgte at klage over testen og den blev taget af markedet. Og jeg var ikke gravid.

Man har naturligt hcg i kroppen altid og nogengange kan det give meget utydelige streger på en meget følsom test.

Måske skulle du prøve en af de der gravid ikke gravid tests

Anmeld

9. august 2013

mortilfreja

aarhusmor skriver:

Det har jeg også prøvet. Jeg valgte at klage over testen og den blev taget af markedet. Og jeg var ikke gravid.

Man har naturligt hcg i kroppen altid og nogengange kan det give meget utydelige streger på en meget følsom test.

Måske skulle du prøve en af de der gravid ikke gravid tests

Tænker bare at hvis min blodprøve siger under 1 så burde jeg slet ik kunne se det på en test.. Og så er det både Nettos, Bilkas og lidls der skal tages af markedet

Anmeld

9. august 2013

Kløver

mortilfreja skriver:

Har testet på 5 test de sidste dage og alle ser sådan ud

Mystisk men har selv prøvet det samme hvor jeg ikke var gravid, havde svage streger som blev tydeligere efter tid, men der var intet. Blodprøverne var negativ(under 5) og fik også mens få dage efter

Anmeld

9. august 2013

FrkRaarup

mortilfreja skriver:

Hvordan kan det lade sig gøre..?

Testede i morges positivt.. Svagt men den er der.. Skulle ud og have taget blodprøve for at være sikker..

Har lige fået svar.. HCG under 1

Hvordan fanden kan det lade sig gøre når g-test måler fra 20-25???

Jeg forstår absolut intet

Jeg testede positiv 5 gange herhjemme, negativ test ved lægen og blodprøven var også negativ.
Så det kan lade sig gøre

Har desværre ingen billeder af testene, de var ikke værd at gemme..

Anmeld

9. august 2013

Rockertand

mortilfreja skriver:

Hvordan kan det lade sig gøre..?

Testede i morges positivt.. Svagt men den er der.. Skulle ud og have taget blodprøve for at være sikker..

Har lige fået svar.. HCG under 1

Hvordan fanden kan det lade sig gøre når g-test måler fra 20-25???

Jeg forstår absolut intet

Det har jeg også prøvet, blot var min test ikke Valmed , min læge erkendte, at min test var positiv, hun kunne se stregen uden briller, min blodprøve blev taget 2 timer efter graviditetstesten, og mit HCG var 2.

Anmeld

9. august 2013

mortilfreja

Maja84 skriver:

Mystisk men har selv prøvet det samme hvor jeg ikke var gravid, havde svage streger som blev tydeligere efter tid, men der var intet. Blodprøverne var negativ(under 5) og fik også mens få dage efter

Jeg er over 2 uger over tid.....

Anmeld

9. august 2013

Sander&Vitus-Mor

Er de taget over tid? Eller noget. For de er jo ikke speciel tydelig. Kan godt ane en streg, men som andre skriver muligvis en skyggestreg eller fejl på testen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.