graviditetsrest positiv -blodprøve negativ.. øøh??!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2013

Bak

aarhusmor skriver:

Det har jeg også prøvet. Jeg valgte at klage over testen og den blev taget af markedet. Og jeg var ikke gravid.

Man har naturligt hcg i kroppen altid og nogengange kan det give meget utydelige streger på en meget følsom test.

Måske skulle du prøve en af de der gravid ikke gravid tests

Undskyld, hvis det ikke er så relevant for TS, men måtte lige kommentere en lille misforståelse. Jeg ved ikke, hvor du har det fra, men man har altså kun HCG i kroppen, hvis man er/lige har været gravid. Det er et hormon som kun udskilles af moderkagen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2013

Rockertand

Bak skriver:

Undskyld, hvis det ikke er så relevant for TS, men måtte lige kommentere en lille misforståelse. Jeg ved ikke, hvor du har det fra, men man har altså kun HCG i kroppen, hvis man er/lige har været gravid. Det er et hormon som kun udskilles af moderkagen.

Ikke korrekt. Som aarhusmor skriver, har man altid et meget lille indhold af HCG i kroppen, det er derfor, den biokemiske referenceværdi hedder 0-5 = negativ.

Anmeld

10. august 2013

Bak

Rockertand skriver:

Ikke korrekt. Som aarhusmor skriver, har man altid et meget lille indhold af HCG i kroppen, det er derfor, den biokemiske referenceværdi hedder 0-5 = negativ.

Okay. Slog det lige op, og kan godt se, jeg tog fejl. Men det burde bestemt ikke slå ud på en graviditetstest. Så synes jeg i hvert fald producenterne skal lave deres tests mindre følsomme

Anmeld

10. august 2013

aarhusmor

Bak skriver:

Det er ikke korrekt.

Unge kvinder kan have op til 5 miu/l

Når man er i overgangsalder kan man have op til 10 miu/l

og man producerer også hcg ved visse sygdomme (som TS ikke skal være bekymret for lige nu)

Anmeld

10. august 2013

esioul

aarhusmor skriver:

Det er ikke korrekt.

og man producerer også hcg ved visse sygdomme (som TS ikke skal være bekymret for lige nu)

Mit HCG var 6 da jeg mistede.

Og de sagde jeg havde været gravid, da det ellers skulle være mellem 0-5 hos en ikke gravid.

Så din forklaring skulle være rigtig

Anmeld

10. august 2013

Bak

aarhusmor skriver:

Det er ikke korrekt.

Ja, jeg fandt godt ud af min egen fejl. Se også mit svar til Rockertand tidligere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.