Hejsa..
Hmm, jeg ved virkelig ikke hvad jeg vil med dette indlæg, men jeg ved heller ik helt hvordan jeg ska blive ved med at rumme min hemmelighed...
For 13 år siden, hvade jeg taget springet, var flyttet til en større by 150 km hjemme fra, var en stille pige som ikke rigtig have haft en kæreste, var jomfrue og havde mine faste venner som jeg brugte meget tid med.
Det gik fint, jeg boede sammen med 3 andre, som var modsat mig, min de blev nogle fantastiske venner.. vi tog ofte i byen, enten bare på cafe, eller andre steder...
En aften vi var afsted havde vi spillet dart og bare hygget os, havde fået et par enklte øl, og det var det... Ville til og hjem, så sagde farvel til de andre.Der var 500 m til bussen, jeg går og nyder det gode vejr og er glad. Lige med et får jeg en arm omkring halsen, og bliver trukket ind i en smøge, bliver væltet omkuld og holdt for munden.
jeg kæmper en kamp, men min krop er svag, jeg kan ikke komme fri, han får flået mine strømpebukser af, jeg prøver at skrige, men der komme ingen lyd. Han gør det, han gør det jeg altid har frygtet, han voldtager mig, og giver mig et spark i siden da han er færdig.
kommer lynhurtig på benene, og li da jeg kommer ud af smøgen kommer en taxa, den får jeg fat i, og siger uden tåre, hvor jeg ska hen. Taxachauførren (staves) holder ind og spørger om jeg har brug for hjælp, om vi ska omkring hospitalet, siger alt er okay. han spørger gentagende gange, men benægter. alt er OK. jeg er ikke i min krop, jeg er ikke tilstede... kommer hjem og går i bad, og står der resten af natten. den næste uges tid er jeg syg, er bare inde under dynen, sover, går i bad, og sover.
forsøger at komme vidre, siger intet til nogle, går bare med det selv. får endnu en mavepuster da min mens udbliver, - tager en test og 2 røde streger kommer... Her slår det mig, jeg gør det, jeg kan ikke komme igennem dette, jeg tager mig liv. Det er slut.
Om natten har jeg en underlig drøm, det er min bedstefar som holder om mig, han vugger mig fra side til side, og siger jeg passer på dig, kigger ned til dig hver dag, og det vil jeg blive ved med.
Får ringet til lægen, bilder ham en løgn ind, og jeg får en tid til en abort - noget jeg ALDRIG trode jeg skulle igennem - med det skulle jeg, alene!
Der gik 10 år inden jeg fortalte nogle jeg var blevet voldtaget, og det er den værste besluttning jeg tog den gang - at jeg intet sagde til nogle.
Den dag i dag, er der ingen der ved at jeg kunne ha været mor til et barn på 13 år... det gør så ondt, jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal stille op..
har så mange tanker, følelser, had, jeg ved ikke hvad jeg skal gør med...
undskyld det blev langt, rodet og træls...
tak fordi du læste med... og som skrevet, ved ik hvad jeg vil med dette..