Jeg ved virkelig ik hvordan jeg kan blive ved....(lang)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2013

Masig

Anonym skriver:

du har fuldstændig ret, men kan ikke rumme det som menneske uden at få det bearbejdet..  eller jeg kan hvertfald ikke - tror dsv at det har ødelagt nogle ting mit liv 

Kan jeg godt følge dig i... Har selv oplevet et overgreb - intet i forhold til dit overhovedet, men nogle grænser der blev overtrådt meget kraftigt og det har også virkelig sat sine spor, så kan lidt forestille mig hvordan du må have det....

men det at du er kommet ud med det her og har accepteret at du nok har brug for hjælp til at bearbejde det er jo et kæmpe skridt i den rigtige retning, så allerede der er du jo kommet virkelig langt... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2013

Sujan

Puha...

Må sige at du alligevel er temmelig stærk at kunne komme igennem det alene.. Havde jeg aldrig kunne klare. Jeg havde brudt sammen og havde fået nogle til at hjælpe mig.. Så må sige at du er en enormt stærk person...

Men du er nok nødt til at få en snak med en psykolog for at få det bedre... Du tænker stadig meget på det og det er jo meget forståeligt.
Har din læge evt e-mail konsultation? Det ville måske være en mulighed for at få rakt ud efter hjælp. Skriv ham historien og få en henvisning... Altså hvis du ikke kan få dig selv til at ringe og få en snak med din læge... Det kan i hvert fald være svært og man bliver ved at udskyde det...

Tror i hvert fald det vil kunne hjælpe dig og få lidt ro i sjælen igen...

Kan jo slet ikke sætte mig ind i din situation for du har oplevet noget meget forfærdeligt.. Og det skal man altså have hjælp til at bearbejde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.