Miss-86 skriver:
Det kan jeg sagtens se, nu du skriver det - Det har jeg slet ikke tænkt over, det vil jeg tage til mig..
Men nu har vi snakket om at finde noget større at bo i, her når han ikke har så travlt på jobbet..
Men alligevel, skal det lige med i brevet ..
Mange Tak 
Selv tak. Jeg kender det fra mig selv. Da vi ventede den første panikkede jeg fuldstændig over at skulle føde i januar måned, og menigen var at vi skulle have lagt fjernvarme ind. De var bare ikke blevet færdige, så de gamle el-radiatorer var taget ned, men de nye var ikke sat op. Jeg var virkelig stresset over det!!! -og alle sagde bare: tag det roligt! De skal nok nå det, og hvis de ikke når at blive færdige, så finder I ud af det. I kan købe nogen varmeblæsere. Kan I ikke bo lidt hos dine svigerforældre (de har et kæmpe hus!). men jo mere folk prøvede at berolige mig, jo mere panikkede jeg og følte at bare INGEN hverken forstod mig eller tog mig alvorligt. Hvis bare én havde sagt: Jeg kan godt forstå du er bekrymret. Det lyder heller ikke sjovt at have en nyfødt i januar måned og ikke have noget varme i lejlighed. Så havde jeg fået det meget bedre. Så havde jeg følt at jeg blev mødt der hvor jeg var, istedet for at føle mig forkert over at jeg bekrymrede mig over noget som andre åbentbart overhovedet ikke synes der var grund til at bekrymre sig over. De gjorde det selvfølgelig i bedste mening og ville bare muntre mig op, men det havde den stik modsatte virkning.
Anmeld