Miss-86 skriver:
Nej, jeg kan ikke vide, hvad der foregår i hans hoved, men jeg er nu stadig sikker på han vil have børn!
Jeg har for længe siden sagt til ham, at HVIS han ikke vil have børn eller at han ikke vil have dem med mig, så skal han melde ud og han siger at sådan forholder det sig ikke - Det stoler jeg på, da min kæreste altid har været meget ærlig..
Ja, den omvendte psykologi tror jeg at jeg vil gå efter..
Men jeg tænker, skal jeg så skrive brevet? For så er det jo sådan dobbelt-moralsk!
du kunne også bare skrive et brev til dig selv. få alle dine følelser og frustrationer ud, det hjælper! - og så prøve den omvendte psykologi? hvad har du og miste? hvis det ikke hjælper kan du jo altid efter noget tid sige at du har ombestemt dig og ikke kan forlige dig med aldrig at skulle blive mor eller lign.
men tænker, det at få dine frustrationer ud, måske ville kunne give dig mere tålmodighed mht at skulle vente på ham? for det er sq da skide hårdt det du "går igennem", så måske det var en ide? du har måske også nogle følelser du mangler at sætte ord på? eller? det er en ide i hvert fald.....
og så går det heller ikke "ud over" ham... så er det ikke endnu en baby/følelse snak.. så skal du ikke snakke og forstå, men udelukkende skrive DINE følelser ned, godt på ondt. ikke tage hensyn til din kæreste og HANS følelser.... hvis du forstår?

Anmeld