Brev til min kæreste om skrukhed/ulykkelighed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2013

Miss-86

VIPpigen skriver:

Held og lykke med det hele. Jeg håber inderligt han lige skal have det lille los i røven, og det får ham til at vågne...

kom endelig med en update når du har fået meldt ud til ham

Jaa, jeg håber også det los giver ham lidt og tænke over..

Det kan du tro jeg nok skal

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2013

isabellasmor

Miss-86 skriver:

Nej, jeg kan ikke vide, hvad der foregår i hans hoved, men jeg er nu stadig sikker på han vil have børn!

Jeg har for længe siden sagt til ham, at HVIS han ikke vil have børn eller at han ikke vil have dem med mig, så skal han melde ud og han siger at sådan forholder det sig ikke - Det stoler jeg på, da min kæreste altid har været meget ærlig..

Ja, den omvendte psykologi tror jeg at jeg vil gå efter..

Men jeg tænker, skal jeg så skrive brevet? For så er det jo sådan dobbelt-moralsk!

du kunne også bare skrive et brev til dig selv. få alle dine følelser og frustrationer ud, det hjælper! - og så prøve den omvendte psykologi? hvad har du og miste?  hvis det ikke hjælper kan du jo altid efter noget tid sige at du har ombestemt dig og ikke kan forlige dig med aldrig at skulle blive mor eller lign. 

men tænker, det at få dine frustrationer ud, måske ville kunne give dig mere tålmodighed mht at skulle vente på ham? for det er sq da skide hårdt det du "går igennem", så måske det var en ide? du har måske også nogle følelser du mangler at sætte ord på? eller? det er en ide i hvert fald.....

og så går det heller ikke "ud over" ham... så er det ikke endnu en baby/følelse snak.. så skal du ikke snakke og forstå, men udelukkende skrive DINE følelser ned, godt på ondt. ikke tage hensyn til din kæreste og HANS følelser.... hvis du forstår?

Anmeld

7. august 2013

KTP86

Miss-86 skriver:

Nemlig, det må jeg.

Nu skriver jeg det brev, han læser det og får lidt tid til at tænke over det.. Og hvis han ikke kan tage en beslutning eller komme med noget konkret, så er det enten nul sex, hvis det er med beskyttelse...
Eller også må jeg fortælle ham, at jeg har droppet tanken om børn, så det skal han ikke spekulere mere over  - Var der også en der skrev nemlig, så må han tænke over den..

Men jeg skal lige selv finde ud af at tackle det og afgøre med mig selv hvilken af delene jeg vil!

Måske kommer han på andre tanker, når jeg siger, at jeg har droppet tanken om børn og at han bare skal droppe det - Jeg vil ikke sige det fordi jeg mener det, men det kan jeg sagtens vise overfor ham at jeg gør..
Jeg ved han vil have børn, såå derfor kan det være at det vil gøre noget ved ham..

Sorry,men at bruge sex som straf er nok ikke den rigtige måde at få fat i baby juice  Det modsiger jo dit næste punkt om at bruge omvendt psykolog med at du vil fortælle ham at du ikke vil have børn alligevel.......

Omvendt psykologi vil nok ikke virke på en mand der udfra dine tråde -fremstår som en mand ikke vil have børn. Han vil nok føle en lettelse over at du har givet afkald på din drøm,og med garanti en lettelse over alle jeres baby snakke. Det bedste du kan,-er at være ærlig. Vær digselv. Lad være med at spild dit liv,din tid,din chance,din frugtbarhed-på en mand der ikke værdsætter det. Jeg forstår godt at du kæmper og lever i håbet! Du elsker jo din kæreste,så jeg kan da ikke gøre andet end at håbe at du får det du drømmer om 

Anmeld

8. august 2013

Miss-86

KTP86 skriver:

Sorry,men at bruge sex som straf er nok ikke den rigtige måde at få fat i baby juice  Det modsiger jo dit næste punkt om at bruge omvendt psykolog med at du vil fortælle ham at du ikke vil have børn alligevel.......

Omvendt psykologi vil nok ikke virke på en mand der udfra dine tråde -fremstår som en mand ikke vil have børn. Han vil nok føle en lettelse over at du har givet afkald på din drøm,og med garanti en lettelse over alle jeres baby snakke. Det bedste du kan,-er at være ærlig. Vær digselv. Lad være med at spild dit liv,din tid,din chance,din frugtbarhed-på en mand der ikke værdsætter det. Jeg forstår godt at du kæmper og lever i håbet! Du elsker jo din kæreste,så jeg kan da ikke gøre andet end at håbe at du får det du drømmer om 

Jeg skriver også enten nul sex eller omvendt psykologi..
Men altså skriver også i et senere indlæg, at jeg vil bruge den omvendte psykologi, fordi jeg ikke mener nul sex ikke er vejen frem..

Og prøv nu at forstå at jeg ved at han vil have børn, så der er ikke noget der er spildt..
Nu kender du ham jo ikke og jeg ved han vil - Har snakket med hans mor om det og hun er af samme mening, altså at han vil have børn.

Nu drejer debatten sig ikke om hvorvidt han vil have børn eller ej, men at han skal blive klar

Anmeld

8. august 2013

Miss-86

isabellasmor skriver:

du kunne også bare skrive et brev til dig selv. få alle dine følelser og frustrationer ud, det hjælper! - og så prøve den omvendte psykologi? hvad har du og miste?  hvis det ikke hjælper kan du jo altid efter noget tid sige at du har ombestemt dig og ikke kan forlige dig med aldrig at skulle blive mor eller lign. 

men tænker, det at få dine frustrationer ud, måske ville kunne give dig mere tålmodighed mht at skulle vente på ham? for det er sq da skide hårdt det du "går igennem", så måske det var en ide? du har måske også nogle følelser du mangler at sætte ord på? eller? det er en ide i hvert fald.....

og så går det heller ikke "ud over" ham... så er det ikke endnu en baby/følelse snak.. så skal du ikke snakke og forstå, men udelukkende skrive DINE følelser ned, godt på ondt. ikke tage hensyn til din kæreste og HANS følelser.... hvis du forstår?

Jeg tror at jeg lader være med at skrive brevet i første omgang også bruger den omvendte psykologi, så må jeg se hvad jeg så skal..
For hvis jeg skriver brevet først og om at jeg gerne vil have børn osv., og bagefter ændrer det til at jeg ikke vil have børn, så er det lidt dumt.

Men kan godt se, hvad du siger med brevet først - Den må jeg lige tænke over.. Så er lidt i tvivl nu om hvad jeg skal..

Anmeld

8. august 2013

isabellasmor

Miss-86 skriver:

Jeg tror at jeg lader være med at skrive brevet i første omgang også bruger den omvendte psykologi, så må jeg se hvad jeg så skal..
For hvis jeg skriver brevet først og om at jeg gerne vil have børn osv., og bagefter ændrer det til at jeg ikke vil have børn, så er det lidt dumt.

Men kan godt se, hvad du siger med brevet først - Den må jeg lige tænke over.. Så er lidt i tvivl nu om hvad jeg skal..

jeg mener, et brev til dig selv. ikke et din kæreste skal have. men et brev hvor du får sat ord på DINE følelser. og så gemmer du det væk eller smider det ud el. lign.

det er faktisk rigtig god "terapi" 

Anmeld

8. august 2013

Miss-86

isabellasmor skriver:

jeg mener, et brev til dig selv. ikke et din kæreste skal have. men et brev hvor du får sat ord på DINE følelser. og så gemmer du det væk eller smider det ud el. lign.

det er faktisk rigtig god "terapi" 

Aha, sådan..
Ja, det kunne være en god ide..

Anmeld

8. august 2013

Miss-86

Flodkilling skriver:

Jeg ville spille ligeglad. Glemme brevet og sige til ham en aften at du har mistet lysten til børn (med ham), da han jo ikke ligefrem vil.

Det er ikke fordi jeg har fået 'kolde fødder', jeg tænker bare gad vide om han "hopper på" at jeg nu ikke vil have børn..

Jeg venter lige et par uger med at sige det og snakker i mellemtiden IKKE om baby/PB!

Anmeld

8. august 2013

VIPpigen

Miss-86 skriver:

Det er ikke fordi jeg har fået 'kolde fødder', jeg tænker bare gad vide om han "hopper på" at jeg nu ikke vil have børn..

Jeg venter lige et par uger med at sige det og snakker i mellemtiden IKKE om baby/PB!

En ting jeg lige må sige.....

HOLD OP hvor beundre jeg dig For din tålmodighed. Den er guld værd, og specielt når der kommer børn...

Anmeld

8. august 2013

Miss-86

VIPpigen skriver:

En ting jeg lige må sige.....

HOLD OP hvor beundre jeg dig For din tålmodighed. Den er guld værd, og specielt når der kommer børn...

Tak eller

Hehe, jaa, altså det er jo en prøvelse.. Hihi.

Nåe, men jeg er kun tålmodig pga. kærligheden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.