Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tanya88 skriver: Hehe, ja det kan de sikkert Uhh, bliver spændende, vil i vide kønnet? Skal på tirsdag så kom tirsdag kom
Hehe, ja det kan de sikkert Uhh, bliver spændende, vil i vide kønnet? Skal på tirsdag så kom tirsdag kom
Nej, gemmer overraskelsen til fødslen - har allerede sørget for at købe neutralt tøj, så det ligger bare naturligt for os nu, at vente
Dig?
Uha, der er ikke længe til tirsdag
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
CroQuis skriver: Nej, gemmer overraskelsen til fødslen - har allerede sørget for at købe neutralt tøj, så det ligger bare naturligt for os nu, at vente Dig? Uha, der er ikke længe til tirsdag
Tanya88 skriver: Kan forstå rigtig mange gemmer overraskelsen til fødslenJeg er født med et kæmpe nysgerrigt gen så jeg kan simpelthen ikke vente til fødslen Nej, men det følges som om der er evigheder til
Kan forstå rigtig mange gemmer overraskelsen til fødslenJeg er født med et kæmpe nysgerrigt gen så jeg kan simpelthen ikke vente til fødslen Nej, men det følges som om der er evigheder til
Hehe, siden jeg var teenager, har jeg vidst at jeg gerne ville have børn engang, og at jeg ville have den overraskelse til fødslen - så for mig kommer det ikke som noget nyt, eller hvad man kan sige
Men jo, virker lidt som om at det er ved at være på mode, ikke at kende sit barns køn, efterhånden
CroQuis skriver: Hehe, siden jeg var teenager, har jeg vidst at jeg gerne ville have børn engang, og at jeg ville have den overraskelse til fødslen - så for mig kommer det ikke som noget nyt, eller hvad man kan sige Men jo, virker lidt som om at det er ved at være på mode, ikke at kende sit barns køn, efterhånden
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128