Har I mærket liv endnu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2013

CroQuis

Tanya88 skriver:

Og det gik godt?

Ja, er ved at være lidt utålmodig jordemoderen sagde ellers at de var utrolige aktive så de må da snart kunne mærkes

Jah, det synes jeg da - men var jo ikke rigtig andet end snak og udlevering af en masse foldere  Men stadig rart at få sat ansigt på sin jordemoder...

Hun ville dog ikke lytte, da der var for stor chance for at hun ikke kunne finde hjertelyden 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2013

Lauer

CroQuis skriver:

Er 1. gangs, og jeg har mærket liv dagligt fra 16+0 altså femte dag idag 

Det føles som en finger der prikker på indersiden af maven 

Er vildt overrasket over at den lille begyndte så tidligt, for havde indstillet mig på at det først ville starte i uge 20 

Andre der har mærket liv endnu? 

Hvor skønt! Jeg har mærket liv siden 15+4, men er også 2. gangs - i øjeblikket mærker jeg ham hver dag, flere gange om dagen (er 17+4 i dag)

Anmeld

8. august 2013

CroQuis

Lauer skriver:

Hvor skønt! Jeg har mærket liv siden 15+4, men er også 2. gangs - i øjeblikket mærker jeg ham hver dag, flere gange om dagen (er 17+4 i dag)

Jeg mærker også ham/hende flere gange om dagen nu (17+1) 

Anmeld

8. august 2013

Tanya88

CroQuis skriver:

Jah, det synes jeg da - men var jo ikke rigtig andet end snak og udlevering af en masse foldere  Men stadig rart at få sat ansigt på sin jordemoder...

Hun ville dog ikke lytte, da der var for stor chance for at hun ikke kunne finde hjertelyden 

Okay, vi blev sendt forkert så fik ikke rigtig snakket så meget med hende til var inde ved, da vi jo ikke skulle gå der, vi skal jo have en jordemoder som er del af et tvillingeteam, så jeg skal afsted igen den 5. September.

Nårh, hvorfor mente hun det? Det gjorde hende til var inde ved

P.s. så mærkede jeg for første gang i tirsdags de to små bevæge sig i maven, Juhuu

Anmeld

8. august 2013

CroQuis

Tanya88 skriver:

Okay, vi blev sendt forkert så fik ikke rigtig snakket så meget med hende til var inde ved, da vi jo ikke skulle gå der, vi skal jo have en jordemoder som er del af et tvillingeteam, så jeg skal afsted igen den 5. September.

Nårh, hvorfor mente hun det? Det gjorde hende til var inde ved

P.s. så mærkede jeg for første gang i tirsdags de to små bevæge sig i maven, Juhuu

Jamen hun mente at det var for tidligt - og for at undgå unødig bekymring, gjorde hun det ikke før længere henne.. Lød meget generelt 

Ihhhh hvor fedt 

Kan du så mærke forskel om det er den ene eller anden? De ligger vel i hver sin side 

Anmeld

11. august 2013

Tanya88

CroQuis skriver:

Jamen hun mente at det var for tidligt - og for at undgå unødig bekymring, gjorde hun det ikke før længere henne.. Lød meget generelt 

Ihhhh hvor fedt 

Kan du så mærke forskel om det er den ene eller anden? De ligger vel i hver sin side 

Okay, min jordemoder ledte bare efter hjertelyd ved mig, så blev helt forvirret over din ikke gjorde

Meget, kan slet ikke få armene ned
Nej, det kan jeg ikke for det kommer meget centralt på maven, sådan som om den/de gnider sig mod maven Jo så vidt jeg har forstået så ligger de i hver deres side, ved ikke hvor meget de sådan kan roteret rundt osv.

Anmeld

11. august 2013

CroQuis

Tanya88 skriver:

Okay, min jordemoder ledte bare efter hjertelyd ved mig, så blev helt forvirret over din ikke gjorde

Meget, kan slet ikke få armene ned
Nej, det kan jeg ikke for det kommer meget centralt på maven, sådan som om den/de gnider sig mod maven Jo så vidt jeg har forstået så ligger de i hver deres side, ved ikke hvor meget de sådan kan roteret rundt osv.

Det gjorde mine i hvert fald i starten - men så vidt jeg har set på scanningsbilleder, kan de også ligge ovenpå hinanden.. 

Men efter min er blevet alene, har den bevæget sig mere og mere ind i midten 

Anmeld

14. august 2013

Tanya88

CroQuis skriver:

Det gjorde mine i hvert fald i starten - men så vidt jeg har set på scanningsbilleder, kan de også ligge ovenpå hinanden.. 

Men efter min er blevet alene, har den bevæget sig mere og mere ind i midten 

Okay, men nu du siger/skriver det der, så er det vist også noget der siger mig, at til NF der sagde hende der scannede mig at de gerne ville gemme sig bag hinanden

Jaa men nu er der jo også masser af plads til den lille guldklump
Hvornår skal du til MD?

Anmeld

14. august 2013

CroQuis

Okay, men nu du siger/skriver det der, så er det vist også noget der siger mig, at til NF der sagde hende der scannede mig at de gerne ville gemme sig bag hinanden

Jaa men nu er der jo også masser af plads til den lille guldklump
Hvornår skal du til MD?

Ja, de kan garanteret ligge på mange måder

Har tid til MD den 26/8  Så der er kun 12 dage til  Dig?

Anmeld

15. august 2013

Tanya88

CroQuis skriver:

Ja, de kan garanteret ligge på mange måder

Har tid til MD den 26/8  Så der er kun 12 dage til  Dig?

Hehe, ja det kan de sikkert

Uhh, bliver spændende, vil i vide kønnet? Skal på tirsdag så kom tirsdag kom

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.