Har I mærket liv endnu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.468 visninger
23 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. august 2013

CroQuis

Er 1. gangs, og jeg har mærket liv dagligt fra 16+0 altså femte dag idag 

Det føles som en finger der prikker på indersiden af maven 

Er vildt overrasket over at den lille begyndte så tidligt, for havde indstillet mig på at det først ville starte i uge 20 

Andre der har mærket liv endnu? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2013

Tanya88

CroQuis skriver:

Er vildt overrasket over at den lille begyndte så tidligt, for havde indstillet mig på at det først ville starte i uge 20 

Ej hvor er du heldig venter spændt på hvornår jeg kan mærke de to små bevæge sig i maven. Er 17+4 i dag.

Har mærket små smølfespark et par gange, men er meget i tvivl om det er liv jeg mærker eller bare en nerve

Anmeld

5. august 2013

CroQuis

Tanya88 skriver:

Ej hvor er du heldig venter spændt på hvornår jeg kan mærke de to små bevæge sig i maven. Er 17+4 i dag.

Har mærket små smølfespark et par gange, men er meget i tvivl om det er liv jeg mærker eller bare en nerve

Uha ja, så er det på med tålmodigheden 

Jeg har også en nerve/puls  der hopper i maven, og de første par dage var jeg i tvivl om hvad der var hvad, men det er jeg ikke længere - og nu er det tydeligt hvornår det er puls og hvornår det er spark 

Jeg kan kun mærke det når jeg slapper af, så et par gange i løbet af dagen, lægger jeg mig helt ned i sofa/seng med hænderne på maven, også kommer det som regel 

Anmeld

5. august 2013

Dianabk

CroQuis skriver:

Nope ikke endnu, men har været til køns scanning idag og spurgte jordemor om hvordan moderkagen lå, og den ligger bag til så nu venter jeg bare spændt på at mærke ham

Anmeld

5. august 2013

**Ønskebabyen

Niks, jeg har ikke mærket liv endnu. Ikke hvad jeg ved at ihvertfald. Men det må komme snart, eftersom jeg er 17+1

Anmeld

5. august 2013

**Ønskebabyen

Niks, jeg har ikke mærket liv endnu. Ikke hvad jeg ved at ihvertfald. Men det må komme snart, eftersom jeg er 17+1

Anmeld

6. august 2013

Tanya88

CroQuis skriver:

Uha ja, så er det på med tålmodigheden 

Jeg har også en nerve/puls  der hopper i maven, og de første par dage var jeg i tvivl om hvad der var hvad, men det er jeg ikke længere - og nu er det tydeligt hvornår det er puls og hvornår det er spark 

Jeg kan kun mærke det når jeg slapper af, så et par gange i løbet af dagen, lægger jeg mig helt ned i sofa/seng med hænderne på maven, også kommer det som regel 

Jordemoderen sagde i sidste uge at der var vild gang i dem, og havde svært ved at fange deres hjertelyd fordi de vægede og sparkede sådan, så krydser fingre for at jeg svært kan mærke dem tydeligere

Ej hvor må det være skønt at føle jeg mærker det bare så sjældent. I hvert falde hvad jeg tænker over

Har du været ved jordemoder?

Anmeld

6. august 2013

AMtrier

jeg er gravid for anden gang og har endnnu ikke mærket rigtige spark (er kun 15 uger henne) men jeg har mærket rumsteren nede i underlivet, ligesom små bobler, og jordemoderen sagde at der hvor jeg mærkede det HELT SIKKERT var baby ! så jeg GLÆDER mig til at mærke rigtige spaark, forhåbentligt kun om nogle uger!

Anmeld

6. august 2013

CroQuis

Tanya88 skriver:

Jordemoderen sagde i sidste uge at der var vild gang i dem, og havde svært ved at fange deres hjertelyd fordi de vægede og sparkede sådan, så krydser fingre for at jeg svært kan mærke dem tydeligere

Ej hvor må det være skønt at føle jeg mærker det bare så sjældent. I hvert falde hvad jeg tænker over

Har du været ved jordemoder?

Ja, det var jeg i uge 16 

Kan godt forstå du glæder dig - det er også en fantastisk følelse 

Anmeld

6. august 2013

Tanya88

CroQuis skriver:

Ja, det var jeg i uge 16 

Kan godt forstå du glæder dig - det er også en fantastisk følelse 

Og det gik godt?

Ja, er ved at være lidt utålmodig jordemoderen sagde ellers at de var utrolige aktive så de må da snart kunne mærkes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.