buget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2013

serinasmor

Anonym skriver:

Ja kontanthjælp..

Det er kun. 14 km men har dårlig knæ så kan ikke cykle..

Jeg er under afklaring Hvad kan jeg holde til og ikke holde til.

:-)

er der 14 hver vej ? eller 14 ialt?

Årh øv med afklaring ..... kommer lige i tanke om noget ..

Der står sådan på blanketten :

Du kan få bevilget hel dækning af dine transportudgifter, hvis
• Du har nedsat fysisk eller psykisk funktionsevne og derfor har udgifter til transport ved deltagelse i tilbud bevilget af jobcenteret.
• Du modtager sygedagpenge og deltager i et tilbud som led i afklaring af din arbejdsevne.
Læs yderligere vejledning på side 3.

find den her: http://www.klxml.dk/KLB/Blanket/Gaelder/ab421.pdf

Du kan altså få hele eller dele af din transport betalt hvorfor du så ikke er blevet oplyst om det er mig en gåde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

skal med tog hver dag i hverdagene så har månedskort.

og har dårlige knæ...

netop derfor vores buget ikke køre --

vi får også boligstøtte men de er med i de 10.000 kr  tror det er 5-10 kr mere ind de ti  tusind.. vi er begge på den helt lave sats

Hvad koster månedskortet? Næsten 2000 kr. lyder helt vildt for 14 km's transport med tog? 

Anmeld

4. august 2013

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Hvad koster månedskortet? Næsten 2000 kr. lyder helt vildt for 14 km's transport med tog? 

Månedskortet koster 1789 kr.

Anmeld

4. august 2013

LilleLene

Anonym skriver:

såskal du d igennem mange zoner ?

her i midtjylland skal jeg også 15 km med tog og betaler 460 kr om måneden

Anmeld

4. august 2013

Patriark

Anonym skriver:

Hvor i landet er det?

Jeg har tidligere pendlet 100 km hver vej, det kostede 2500- er sikker på du kan gøre det billigere

Anmeld

4. august 2013

Anonym trådstarter

men hvor meget skal vi havde i overskud på buget for at den bliver god? alså det kommer jo til at tage tid. men hvad synes i ? 

Anmeld

4. august 2013

B&J

2000kr over skud så syntes jeg man kan en masse

altså medicin når man har behov tøj, lidt ekstra mad...

men bruger i bus transport hver dag??? for hvis ikke så er det vist 100% billiger engang i mellem at købe en billet

Anmeld

4. august 2013

Louise H.

For mig lyder det udover nogle af de ting de andre nævner, også til at i bor dyrt.
Hvor i landet bor i og hvor stor er jeres bolig?

Inden min kæreste og jeg fik børn, boede vi i en to værelses, til 3500 kr i måneden og har nogle venner der har boet endnu billigere.

Så i min verden kan man spare på huslejen og det burde ikke være umuligt at spare på transporten Derudover så handl madvare ind efter hvad der er på tilbud og lav en madplan for hver uge. Køb de billige vare, som budget, rema1000, first price osv. Handl i lidl, aldi, rema 1000 eller andre discountbutikker, som ligger i nærheden af jer. Det er sjældent, at det kan betale sig at handle i de store kæder.

Derudover så hold øje med om butikken i handler i, har nogle nedsatte varer som f.eks. pålæg og kød. Det kan nemlig fryses ned og så har i liggende til en anden god gang og kan spare penge på et andet tidspunkt

Anmeld

4. august 2013

Anonym trådstarter

Louise <3 Isabella skriver:

For mig lyder det udover nogle af de ting de andre nævner, også til at i bor dyrt.
Hvor i landet bor i og hvor stor er jeres bolig?

Inden min kæreste og jeg fik børn, boede vi i en to værelses, til 3500 kr i måneden og har nogle venner der har boet endnu billigere.

Så i min verden kan man spare på huslejen og det burde ikke være umuligt at spare på transporten Derudover så handl madvare ind efter hvad der er på tilbud og lav en madplan for hver uge. Køb de billige vare, som budget, rema1000, first price osv. Handl i lidl, aldi, rema 1000 eller andre discountbutikker, som ligger i nærheden af jer. Det er sjældent, at det kan betale sig at handle i de store kæder.

Derudover så hold øje med om butikken i handler i, har nogle nedsatte varer som f.eks. pålæg og kød. Det kan nemlig fryses ned og så har i liggende til en anden god gang og kan spare penge på et andet tidspunkt

vi bor så billigt vi kan da den skal være handicap venlig..

vi handler altid billigt ind altid nedsat kød. pålæg og brød..

vi har aldrig købt kød der ikke var nedsat! 

.

Anmeld

4. august 2013

Louise H.

Anonym skriver:

vi bor så billigt vi kan da den skal være handicap venlig..

vi handler altid billigt ind altid nedsat kød. pålæg og brød..

vi har aldrig købt kød der ikke var nedsat! 

.

Okay Det var bare lige det jeg kunne tænke på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.