Barf???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2013

Åse

Min Papillon elsker rå kylling ben/vinger gullerøder, lam, oksehaler, derud over får hun en multi vitamin pille i noget våd foder fx vom og hundemat og engang imellem noget tørfoder uden korn og nøj en pels hun har, virkelig smuk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2013

B&J

camian skriver:

Hejsa. Undskyld jeg lige hopper ind Denne tråd. 

jeg har for nogle år siden hørt om det her barf, men har ikke undersøgt nærmere. Nu har vi lige fået en bordercollie hvalp på 9 uger, er det for tideligt at starte hende op på barf? Hvor meget skal hun have om dagen, hvad koster det ca pr. Md? Skal hun have tilskud eller noget ved siden af?

100% vil jeg sige du skal starte op på en hvalpe mad med gode protiener som en acana for den er blid mod maven og ikke 100% kød for det er ikke alle hvalpe der kan tåle og de har godt i det ekstra fedt der er i hundefodderet

Anmeld

19. august 2013

B&J

Åse skriver:

Min Papillon elsker rå kylling ben/vinger gullerøder, lam, oksehaler, derud over får hun en multi vitamin pille i noget våd foder fx vom og hundemat og engang imellem noget tørfoder uden korn og nøj en pels hun har, virkelig smuk

det er så dejligt at læse alt det her... og hvor gode i mod jeres hunde det varmer mit hjerte.

men som jeg skrev jeg ved ikke hvad der skete efter hun har haft dårlig mave og vi fik den på rette køl ja så spiser hun sit tørkost og det er godt fordi det er 100% nemmer når hun skal tabe sig og det går stille og roligt og som aften hygge snaks får hun gullerod og hun elsker det hun er en sej hund

Anmeld

19. august 2013

Anitta J

B&J skriver:

100% vil jeg sige du skal starte op på en hvalpe mad med gode protiener som en acana for den er blid mod maven og ikke 100% kød for det er ikke alle hvalpe der kan tåle og de har godt i det ekstra fedt der er i hundefodderet

Mon de forhandler det inde i barf forretningen i ringe? 

hvad er det acana egentlig for noget? Og hvad ligger det i sådan prismæssigt?

Anmeld

19. august 2013

Åse

B&J skriver:

det er så dejligt at læse alt det her... og hvor gode i mod jeres hunde det varmer mit hjerte.

men som jeg skrev jeg ved ikke hvad der skete efter hun har haft dårlig mave og vi fik den på rette køl ja så spiser hun sit tørkost og det er godt fordi det er 100% nemmer når hun skal tabe sig og det går stille og roligt og som aften hygge snaks får hun gullerod og hun elsker det hun er en sej hund

Man skal jo også gøre hvad der er bedst for sin hund, kender nogle hunde som ikke ville røre et kylling lår så synes jeg heller ikke, at de skal, har også hørt om hunde der fik det så dårligt at rå mad, så skal de heller ikke have det. Min hund elsker det og er kun 9 mdr og har fået barf i ca. 4 mdr nu

Anmeld

20. august 2013

B&J

camian skriver:

Mon de forhandler det inde i barf forretningen i ringe? 

hvad er det acana egentlig for noget? Og hvad ligger det i sådan prismæssigt?

gå ind på foderland.dk

så får du alle oplysninger omkring produktet og hvad der er i og priser osv..

men det er produkter der er rigt på kød lige som barf

acana er den milde af dem som jeg syntes er god til hvalpe eller hunde der ikke kan tåle alt det kød ellers så er orijen det bedste det er næsten lig med barf af kød osv og alle vitaminer osv er der i men alm hundefoder

Anmeld

20. august 2013

B&J

Åse skriver:

Man skal jo også gøre hvad der er bedst for sin hund, kender nogle hunde som ikke ville røre et kylling lår så synes jeg heller ikke, at de skal, har også hørt om hunde der fik det så dårligt at rå mad, så skal de heller ikke have det. Min hund elsker det og er kun 9 mdr og har fået barf i ca. 4 mdr nu

jamen det er jo fantastisk, ja nemlig man skal lytte og se på sin hund og mave pels osv og se hvordan tingene udvikler sig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.