Barf???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2013

Havre74

B&J skriver:

super ide til bidder, det er fordi vi skal finde ud af hængde osv fordi hun skal også tabe sig..

Glad for at kunne hjælpe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2013

Mitlivsommooor

B&J skriver:

Nogle her inde der giver deres hund barf hvis ja må jeg høre hvad i giver og hvorfor hvad vitaminer i giver jeres hund??

Jeg giver min hund platinum hundefoder, det elsker hun og så er det uden korn og med 70% kød, som er kogt i egen saft, hvilket gør det mindre tørt.

Kan klart anbefale det.  

Anmeld

3. august 2013

B&J

Kyed skriver:

Jeg giver min hund platinum hundefoder, det elsker hun og så er det uden korn og med 70% kød, som er kogt i egen saft, hvilket gør det mindre tørt.

Kan klart anbefale det.  

vores er så lige glad med ekstra saft boulling lakseolie, ris pasta kartofler eller kød eller tun jamen vi har prøvet alt at putte i hendes hunde fodder og hun gider ikke de tør piller

Anmeld

4. august 2013

Masig

B&J skriver:

Ja nemlig, fandt ud af vi havde en forhandler her i hjørring så vi må ned og snakke med dem og få en masse viden inden vi starter hendes mave er nemlig ikke 100% god inu så det er stadig ris. men den forkælet hund elsker det

Ja så nyder hun det jo nok  

ja tag en snak med dem, de burde kunne hjælpe jer godt igang....

Anmeld

4. august 2013

Masig

Havre74 skriver:

Jeg kan anbefale små tørrede fisk som godbider. Som bonus er der jo også olie i, som du beskriver, at din hund får ved siden af.

Både min hund og kat er tossede med de fisk.

Hehe de er prøvet, men faldt bestemt ikke i herrens smag herhjemme.... Ikke enagng katten gad dem sådan rigtigt.... De er lidt sære hehe...

Anmeld

11. august 2013

Sujan

Ville bare lige anbefale dette som skulle være ideelt, som skulle være ligeså godt som barf...

Kender flere dyrlæger, hundetrænere m.m som bruger dette i stedet for BARF.. Så er der selvfølgelig hunde som ikke kan/vil spise tørfoder. Så er BARF nok ideelt...

Men dette er rigtig godt til allergi hunde. En nær bekendt med 2 basset Hound som har støv allergi er helt stoppet med medicin efter de er begyndt på dette foder..

http://www.mypets.dk/shop/gourmix-114c1.html

Vil lige tilføje at hverken jeg eller nogle jeg kender tjener noget på at reklamere for dette.

Ville bare lige videregive oplysningerne, hvis barf ikke virkede for nogle...

Anmeld

11. august 2013

B&J

Sujan skriver:

Ville bare lige anbefale dette som skulle være ideelt, som skulle være ligeså godt som barf...

Kender flere dyrlæger, hundetrænere m.m som bruger dette i stedet for BARF.. Så er der selvfølgelig hunde som ikke kan/vil spise tørfoder. Så er BARF nok ideelt...

Men dette er rigtig godt til allergi hunde. En nær bekendt med 2 basset Hound som har støv allergi er helt stoppet med medicin efter de er begyndt på dette foder..

http://www.mypets.dk/shop/gourmix-114c1.html

Vil lige tilføje at hverken jeg eller nogle jeg kender tjener noget på at reklamere for dette.

Ville bare lige videregive oplysningerne, hvis barf ikke virkede for nogle...

Mange Mange tak

men ved du hvad hun er begyndt at spise alm igen sit FODDER hold nu fast

vi putter torskenrogn oven på og hun har så fin en mave og hun spiser sine piller det har hun jo næsten aldrig gjord, tror det har været godt for hende måske uden dem i et godt stykke tid

for det er jo også det nemmeste.... men vi håber af hele vores hjerter det er sådan det bliver

Anmeld

19. august 2013

1990h

B&J skriver:

Nogle her inde der giver deres hund barf hvis ja må jeg høre hvad i giver og hvorfor hvad vitaminer i giver jeres hund??

Vi har barfet med 500grams pakker fra rigtig hundemad og de var vilde med det dog stoppede vi da vi ikke kunne få reguleret mængden ordenligt til vored hanhund som enden blev for tynd eller for tyk desværre

Anmeld

19. august 2013

B&J

1990h skriver:

Vi har barfet med 500grams pakker fra rigtig hundemad og de var vilde med det dog stoppede vi da vi ikke kunne få reguleret mængden ordenligt til vored hanhund som enden blev for tynd eller for tyk desværre

det lyder da ikke godt kan godt forstå i stoppede så for det skal de jo heller ikke blive

Anmeld

19. august 2013

Anitta J

Hejsa. Undskyld jeg lige hopper ind Denne tråd. 

jeg har for nogle år siden hørt om det her barf, men har ikke undersøgt nærmere. Nu har vi lige fået en bordercollie hvalp på 9 uger, er det for tideligt at starte hende op på barf? Hvor meget skal hun have om dagen, hvad koster det ca pr. Md? Skal hun have tilskud eller noget ved siden af?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.