Masig skriver:
Du kan godt koge eller stege det, men de fleste hunde foretrækker det råt tror jeg.. Men prøv dig frem... der kan også være bestemte dyr de ikke kan lide jo, så man må prøve sig lidt frem....
hvis hun er fuldvoksen skal hun have 2% af sin idealvægt ca... Og så som regel kun én gang om dagen.... Vores får kun mad om aftenen...
jeg giver ikke andet i måltidet end kødet og olien til pelsen fordi han har tør pels... Nogle giver vitaminer og andre tilskud fx til led og knogler, men er hun sund og rask synes jeg ikke du skal give noget, du kan evt blande grøntsager og frugt i (blendes hvis hun er typen der fisker udenom hehe).... Ellers kan man få grønt og frugt blandinger til at blande i kødet hos barfforhandlerne....
men ellers find en forhandler i nærheden og tag en snak med dem, de er som regel gode til at rådgive og lægge en start-foderplan... Og med tiden finder du jeres egen rytme og måde at gøre det på...
ja jeg må høre om de kender til barf dem vi har...
jamen vores molly hun får også lakseolie ellers bliver hendes pels som en ruhåret gravhund og nu skinder den og er silkeblød 
så det kan hun have, jaa vi må prøve os frem og finde ud af hvad hun skal have og ikke have... for tror 100% hun vil nyde sin mad maget mere især når hun ikke gider tørfodder selv om der er højt kødindhold i...
men ved hun elsker kogt kylling fisk (laks)
hvor køber du kødet henne??
Anmeld