Barf???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2013

B&J

Masig skriver:

Du kan godt koge eller stege det, men de fleste hunde foretrækker det råt tror jeg.. Men prøv dig frem... der kan også være bestemte dyr de ikke kan lide jo, så man må prøve sig lidt frem....

hvis hun er fuldvoksen skal hun have 2% af sin idealvægt ca... Og så som regel kun én gang om dagen.... Vores får kun mad om aftenen...

jeg giver ikke andet i måltidet end kødet og olien til pelsen fordi han har tør pels... Nogle giver vitaminer og andre tilskud fx til led og knogler, men er hun sund og rask synes jeg ikke du skal give noget, du kan evt blande grøntsager og frugt i (blendes hvis hun er typen der fisker udenom hehe)....  Ellers kan man få grønt og frugt blandinger til at blande i kødet hos barfforhandlerne....

men ellers find en forhandler i nærheden og tag en snak med dem, de er som regel gode til at rådgive og lægge en start-foderplan... Og med tiden finder du jeres egen rytme og måde at gøre det på...

ja jeg må høre om de kender til barf dem vi har...

jamen vores molly hun får også lakseolie ellers bliver hendes pels som en ruhåret gravhund og nu skinder den og er silkeblød

så det kan hun have, jaa vi må prøve os frem og finde ud af hvad hun skal have og ikke have... for tror 100% hun vil nyde sin mad maget mere især når hun ikke gider tørfodder selv om der er højt kødindhold i...

men ved hun elsker kogt kylling fisk (laks)

hvor køber du kødet henne??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2013

esioul

Masig skriver:

Præcis!!! Lige nu får vores godt nok kornfyldte hundekiks fra supermarkedet fordi vores barfforhandler er stoppet med ziwipeak  Så vi skal finde det et andet sted.... Ellers bruger vi orijen tørfoder som godbidder... Der er heller ikke korn i nemlig  Vi var bare løbet tør og måtte desværre lige ty til skidtet fra supermarkedet en periode 

Så længe man har det i tankerne, så går det

Jeg mindes at have set plantorama forhandler det. Dog uden at være 100% sikker.

Anmeld

2. august 2013

B&J

Masig skriver:

Præcis!!! Lige nu får vores godt nok kornfyldte hundekiks fra supermarkedet fordi vores barfforhandler er stoppet med ziwipeak  Så vi skal finde det et andet sted.... Ellers bruger vi orijen tørfoder som godbidder... Der er heller ikke korn i nemlig  Vi var bare løbet tør og måtte desværre lige ty til skidtet fra supermarkedet en periode 

kender det her får hun nemlig acana, og fordi vi ikke vil give hende orijen er fordi det er dyre og når hun ikke gider det og hun skal have god mad....

jeg har fundet denne side men kan ikke læse noget om det tror du man kan ringe til dem og få mere viden for der er jo en kød kasse man kan købe til hunde eller hvad det er kan jeg ikke helt læse..

http://www.foderxpressen.dk/shop/frostpakker-levering-256c1.html

Anmeld

2. august 2013

Masig

B&J skriver:

ja jeg må høre om de kender til barf dem vi har...

jamen vores molly hun får også lakseolie ellers bliver hendes pels som en ruhåret gravhund og nu skinder den og er silkeblød

så det kan hun have, jaa vi må prøve os frem og finde ud af hvad hun skal have og ikke have... for tror 100% hun vil nyde sin mad maget mere især når hun ikke gider tørfodder selv om der er højt kødindhold i...

men ved hun elsker kogt kylling fisk (laks)

hvor køber du kødet henne??

Ja bare prøv lidt forskelligt og se hvad hun siger til det...

jamen vi køber som regel hos en barfforhandler i Ringe på fyn... Og løber vi tør, smutter vi bare i supermarkedet og køber lidt hakkekød eller kyllinglår indtil vi får købt barf igen... Det er et stykke fra hvor vi bor nemlig og det sker altså man lige får misset at man er ved at løbe tør..... Vi køber som regel ind til 2-3 mdr ad gangen.... Og vi bruger 6-700 kr ved hvert indkøb... Så i gennemsnit 300 kr pr mdr, så det er jo ikke fordi det er voldsomt dyrt.... Men det fylder så også en hel fryser hehe...

Anmeld

2. august 2013

Masig

esioul skriver:

Så længe man har det i tankerne, så går det

Jeg mindes at have set plantorama forhandler det. Dog uden at være 100% sikker.

Hmm vi har ikke en plantorama, men måske maxizoo har det?

Anmeld

2. august 2013

esioul

Masig skriver:

Hmm vi har ikke en plantorama, men måske maxizoo har det?

Det kan bestemt sagtens tænkes

Anmeld

2. august 2013

Masig

B&J skriver:

kender det her får hun nemlig acana, og fordi vi ikke vil give hende orijen er fordi det er dyre og når hun ikke gider det og hun skal have god mad....

jeg har fundet denne side men kan ikke læse noget om det tror du man kan ringe til dem og få mere viden for der er jo en kød kasse man kan købe til hunde eller hvad det er kan jeg ikke helt læse..

http://www.foderxpressen.dk/shop/frostpakker-levering-256c1.html

Det er vist sådan nogle færdigblandinger tror jeg.... Hvor bor i? I burde have en barfforhandler i nærheden et sted... Prøv at kig på rigtighundemad.dk....

Anmeld

2. august 2013

Masig

esioul skriver:

Det kan bestemt sagtens tænkes

Må jeg lige undersøge 

Anmeld

3. august 2013

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
Masig skriver:

Må jeg lige undersøge 

Vi går med tanken om at starte på BARF

Jeg fandt denne side - måske du kan bruge den til at finde en ny forhandler? 

http://www.rigtighundemad.dk/pages/gmap.asp

Anmeld

3. august 2013

Masig

Problembarnet skriver:

Vi går med tanken om at starte på BARF

Jeg fandt denne side - måske du kan bruge den til at finde en ny forhandler? 

http://www.rigtighundemad.dk/pages/gmap.asp

Var vist ikke lige mig der skulle citeres

men ja, det er en god side at finde forhandlere på, der burde være en i nærheden af TS...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.