Min mor har sat mig i en træls situation.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2013

Anonym trådstarter

Lotus86 skriver:

Hvad er det præcist du gerne vil have 'hjælp' til herinde? Det virker som om du bliver lidt småfornærmet hvis folk kommer med andre forslag end at melde helt fra? Det lyder til du har besluttet dig, og så er det jo sådan det er, det må din familie jo bare acceptere

Hjælp til mit spørgsmål - kan jeg tillade mig at sige nej?

Det har jeg fået svar på, men kan da godt blive lidt små irriteret over en holdning som "så må i jo vente med at flytte" (siger ikke den kom fra dig).

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2013

Lotus86

Anonym skriver:

Hjælp til mit spørgsmål - kan jeg tillade mig at sige nej?

Det har jeg fået svar på, men kan da godt blive lidt små irriteret over en holdning som "så må i jo vente med at flytte" (siger ikke den kom fra dig).

Men du skriver i har 14 dage, synes umiddelbart det lyder af meget, så tænker da også, at den ene lørdag vel kan undværes? Men hvis i ikke mener den kan det, så ja, så synes jeg godt du kan tillade dig at sige nej, når flytning/pasning har været planlagt længe.

Anmeld

30. juli 2013

Marks mor

jeg ville spørger min mor om hun ikke kunne få det rykket så i kunne komme med. hvis ikke det kan lade sig gøre ville jeg melde afbud uden dårlig samvittighed da du jo har sagt du ikke kan... syntes faktisk det mere tarveligt af dem at holde det den weekend trods du havde sagt du ikke kunne... det da kun at sætte dig i et dumt dilemma!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.