Min mor har sat mig i en træls situation.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2013

Mumto3

Lad mig understrege at jeg har et fantastisk forhold til min mor. 

jeg ville uden at blinke sige nej til mors fødselsdag, når der er planlagt så meget andet, og i øverigt og har gjort opmærksomhed på det.

det undre mig at din mor ikke af selv udelukker at holde fødselsdag  2 dage efter I fårnøglen til jeres nye hus, og hun ved I skal flytte.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2013

Ciss

En flytning er ofte et enormt puslespil at få til at gå op. At flytte det en uge er slet ikke altid en mulighed. Min mor ville have forståelse i den stituation, men hun ville så også selv arbejde aktivt for, at situationen slet ikke ville opstå, når jeg havde fortalt om problemet på forhånd.

Jeg synes, at det er lidt mærkeligt, at hun først har snakket med dig, og dagen er blevet udelukket, og så bagefter bestemmer hun sig for den dag alligevel. Når I nu havde aftalt at holde det sammen.

Hvis nogle andre ønsker at arrangere en fest for hende, er det da lidt mærkeligt at gøre det en dag, hvor det ikke passer med hendes egne planer?

Familiearrangementer er ikke altid så enkle at få til at gå op, men lige en flytning er ikke enkel at ændre på, så jeg ville have flyttet, og så evn set forbi et lille stykke tid på festen i en pause i arbejdet. Jeg ville nok have været ked af, at det ikke blev den fælles fejring, jeg havde set frem til, men jeg havde ikke ændret på hele flyttepuslespillet.

Anmeld

30. juli 2013

VIPpigen

Jeg havde meldt fra... Simpelthen fordi svigerfamilien har reserveret deres weekend til at hjælpe dig (jer).

Du har meldt ud i god tid at du ikke kunne den weekend, og din mor burde have gjort hendes mand, og sin familie klart at i ikke holdte fødselsdag, for det var JERES aftale

Anmeld

30. juli 2013

MorDk

Altså selvfølgelig er det da ærgelig man ikke kan fejre en rund fødselsdag MEN man har altså et liv og har man aftalt andre ting så er det sådan. Stod jeg i din situation, så havde jeg meldt afbud og kommet en anden dag og sagt tillykke eller lign. Hun vidste jo godt du ikke kunne komme... Hvis hun havde en brændende ønske om at du (TS) skulle deltage... ja så havde hun ikke lagt det den dag (bare min mening)

Anmeld

30. juli 2013

Muhmi

Hmm..Har godt nok aldrig misset nogle af min mors runde fødselsdage... Men lige i det her tilfælde kunne jeg nok godt finde på at melde afbud... Hun kan jo alternativt også blive fejret af jer den dag du holder fødselsdag

Anmeld

30. juli 2013

Lotus86

Anonym skriver:

Som skrevet har jeg arrangeret pasning af min søn og hjælp fra svigerfamilien til flytning.

Men kan du så ikke bare flytte om dagen og så deltage i din mors fødselsdag om aftenen?

Anmeld

30. juli 2013

Anonym trådstarter

Altså vi kommer ikke til at holde fødselsdag sammen overhovedet nu hvor de har planlagt at holde for hende. Men havde meldt klart ud allerede tilbage i marts/april måned at vi skulle flytte fra D. 15-31 august, så synes jeg personligt det er træls de så ligger det der, især når jeg flere gange har gjort opmærksom på det.

Jeg er utroligt ked af situationen, men de 2 uger har vi bare knoklet for at få til at hænge sammen nu hvor min kæreste er i nyt job med skiftende og til tider sene vagter. Jeg er højgravid og vi har en lille på 2 1/2 år også, så hun vidste godt det ville blive sådan. Det er jo ikke en nyhed at vi skal flytte.

Anmeld

30. juli 2013

MorDk

Anonym skriver:

Altså vi kommer ikke til at holde fødselsdag sammen overhovedet nu hvor de har planlagt at holde for hende. Men havde meldt klart ud allerede tilbage i marts/april måned at vi skulle flytte fra D. 15-31 august, så synes jeg personligt det er træls de så ligger det der, især når jeg flere gange har gjort opmærksom på det.

Jeg er utroligt ked af situationen, men de 2 uger har vi bare knoklet for at få til at hænge sammen nu hvor min kæreste er i nyt job med skiftende og til tider sene vagter. Jeg er højgravid og vi har en lille på 2 1/2 år også, så hun vidste godt det ville blive sådan. Det er jo ikke en nyhed at vi skal flytte.

Jeg kan godt forstå dig!!

Anmeld

30. juli 2013

Anonym trådstarter

Lotus86 skriver:

Men kan du så ikke bare flytte om dagen og så deltage i din mors fødselsdag om aftenen?

Jeg mener ikke jeg nogen steder har skrevet det var om aftenen, det er omkring middag til grill osv.

Anmeld

30. juli 2013

FrkZier

Anonym skriver:

som jeg skrev tidligere ville jeg kun blive væk hvis det virkelig var umuligt at komme - og det lyder jo lidt til det virkelig bare ikke kan lade sig gøre og sådan er det jo bare.

det er selfvølgelig mega brand ærgeligt at du/i ikke kan deltage, men en flytning kan jo ikke ligefrem klare sig selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.