Hej piger.
Jeg står virkeligt i et dilemma ligenu, og har lidt brug for "hjælp". Vi får nøglen til vores nye hus torsdag d. 15 august, jeg har fødselsdag dagen før og min mor d. 30 august. Vi var blevet enige om at holde fødselsdag sammen, hvilket vi også gjorde sidste år, men at vi i år bare ville holde det hjemme hos hende. Hun spurgte så igår om jeg kunne weekenden d. 17/18 august, hvor jeg havde sagt nej, fordi vi jo skal flytte og min kæreste skal arbejde den weekend. Idag fortæller hun så at min stedfars forældre og mine bedsteforældre har planlagt en fødselsdag for hende lørdag d. 17 august, fordi hun bliver 40 i år. Og nu håber hun jo så at vi kan komme. Sagen er bare den at torsdag/fredag får vi lagt gulvtæppe, min kæreste skal arbejde både lørdag og søndag henholdsvis fra 14-21.30 og 15-23.00 og vi skal jo flytte den weekend. Kan jeg godt tillade mig at sige nej? Jeg har jo i realiteten gjort opmærksom på at jeg altså ikke kan den weekend. Men nu sidder jeg med dårlig samvittighed overfor min mor.
Vi har netop også arrangeret at pga min graviditet og min kærestes arbejde, at vores søn vidst bliver passet af svigermor og resten af svigerfamilien hjælper med flytning osv.
Anmeld