Min delle er næææsten væk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2013

Rosengreen

lineog4 skriver:

Først et stort FLOT. 

Og så lige et spørgsmål, er det bare mig der er total svag. Ville prøve for første gang her i aften og kunne dårligt løfte kroppen over gulvet til venstre side og 45 sekunder total utopi.

klør på men hold op hvor er jeg svag :-(

Line

Hihi, det kan jeg godt nikke genkendende til  

Jeg må stadig holde lidt pauser i skåplanken af og til. Ellers kan du starte med at lave intervalplanke indtil du synes teknikken sidder.

Intervalplanke er lidt samme princip som intervalløb, intens-pause-intens-pause

f.eks.:  5 sek. planke, 3 sekunder pause (eller mere alt efter niveau)  og gentag evt. 6-8 gange På den måde træner du mere effektivt i de sekunder du oppe, og bliver hurtigere stærkere. 

Håber det kunne hjælpe lidt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2013

lineog4

Rosengreen skriver:

Hihi, det kan jeg godt nikke genkendende til  

Jeg må stadig holde lidt pauser i skåplanken af og til. Ellers kan du starte med at lave intervalplanke indtil du synes teknikken sidder.

Intervalplanke er lidt samme princip som intervalløb, intens-pause-intens-pause

f.eks.:  5 sek. planke, 3 sekunder pause (eller mere alt efter niveau)  og gentag evt. 6-8 gange På den måde træner du mere effektivt i de sekunder du oppe, og bliver hurtigere stærkere. 

Håber det kunne hjælpe lidt 

Tak må jeg prøve når altså bagdelen overhovedet løfter sig fra jorden 

Anmeld

16. august 2013

Nadja+Baby+2012

Rosengreen skriver:

Den 7. juni, svarede jeg anonymt i et indlæg her inde som omhandlede hvordan maven så ud efter graviditet. Jeg tog billeder af mig selv, og var faktisk lidt i chok over mit eget udseende, syntes ikke det så så slemt ud i virkeligheden  Jeg var især træt af min delle over mit kejsersnit og var sikker på den aldrig ville forsvinde, men hurra! se lige mig!  Næææsten væk kun 1 1/2 måned efter  Har indset at min mave aldrig bliver som den var engang, men får det bedre og bedre med den, ja selv med strækmærkerne  

Det billede jeg lagde ind blev min motivation! Faktisk har jeg "kun" tabt 3 kg siden (havde lige tabt 10 kg), men min løbetræning og opstramningsøvelser har givet pote, hvor er det fedt!  

Mine opstramningsøvelser laver jeg ca 3 gange om ugen og består af: 

Opvarmning: hullahopring i 5 min. Derefter følger jeg dette program

Haha! Total jubel-indlæg  

Kan du linke til det træningsprogram? Kan ikke se noget på det andet link

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.