Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Den 7. juni, svarede jeg anonymt i et indlæg her inde som omhandlede hvordan maven så ud efter graviditet. Jeg tog billeder af mig selv, og var faktisk lidt i chok over mit eget udseende, syntes ikke det så så slemt ud i virkeligheden Jeg var især træt af min delle over mit kejsersnit og var sikker på den aldrig ville forsvinde, men hurra! se lige mig! Næææsten væk kun 1 1/2 måned efter Har indset at min mave aldrig bliver som den var engang, men får det bedre og bedre med den, ja selv med strækmærkerne
Det billede jeg lagde ind blev min motivation! Faktisk har jeg "kun" tabt 3 kg siden (havde lige tabt 10 kg), men min løbetræning og opstramningsøvelser har givet pote, hvor er det fedt!
Mine opstramningsøvelser laver jeg ca 3 gange om ugen og består af:
Opvarmning: hullahopring i 5 min. Derefter følger jeg dette program
Haha! Total jubel-indlæg
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Rosengreen skriver: Den 7. juni, svarede jeg anonymt i et indlæg her inde som omhandlede hvordan maven så ud efter graviditet. Jeg tog billeder af mig selv, og var faktisk lidt i chok over mit eget udseende, syntes ikke det så så slemt ud i virkeligheden Jeg var især træt af min delle over mit kejsersnit og var sikker på den aldrig ville forsvinde, men hurra! se lige mig! Næææsten væk kun 1 1/2 måned efter Har indset at min mave aldrig bliver som den var engang, men får det bedre og bedre med den, ja selv med strækmærkerne Det billede jeg lagde ind blev min motivation! Faktisk har jeg "kun" tabt 3 kg siden (havde lige tabt 10 kg), men min løbetræning og opstramningsøvelser har givet pote, hvor er det fedt! Mine opstramningsøvelser laver jeg ca 3 gange om ugen og består af: Opvarmning: hullahopring i 5 min. Derefter følger jeg dette program Haha! Total jubel-indlæg
Hold k*ft hvor er du sej, godt gået!
Så flot!
Hvor er det bare godt gået
Kæft et flot resultat
Hold da op en vild forandring...og på så kort tid.
Godt gået...virkelig flot
Virkelig flot! Hold op et fint resultat efter så kort tid. Tror jeg vil efterabe dig for at få strammet lidt op
Fuck hvor fedt! hvor er du sej, godt gået.. keep up the good work!
Det er satme godt gået
Fenja09 skriver: Virkelig flot! Hold op et fint resultat efter så kort tid. Tror jeg vil efterabe dig for at få strammet lidt op
Mange tak Ja, gør det, det er virkelig effektivt med de her øvelser i hvert fald
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128