Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Rosengreen skriver: Den 7. juni, svarede jeg anonymt i et indlæg her inde som omhandlede hvordan maven så ud efter graviditet. Jeg tog billeder af mig selv, og var faktisk lidt i chok over mit eget udseende, syntes ikke det så så slemt ud i virkeligheden Jeg var især træt af min delle over mit kejsersnit og var sikker på den aldrig ville forsvinde, men hurra! se lige mig! Næææsten væk kun 1 1/2 måned efter Har indset at min mave aldrig bliver som den var engang, men får det bedre og bedre med den, ja selv med strækmærkerne Det billede jeg lagde ind blev min motivation! Faktisk har jeg "kun" tabt 3 kg siden (havde lige tabt 10 kg), men min løbetræning og opstramningsøvelser har givet pote, hvor er det fedt! Mine opstramningsøvelser laver jeg ca 3 gange om ugen og består af: Opvarmning: hullahopring i 5 min. Derefter følger jeg dette program Haha! Total jubel-indlæg
Den 7. juni, svarede jeg anonymt i et indlæg her inde som omhandlede hvordan maven så ud efter graviditet. Jeg tog billeder af mig selv, og var faktisk lidt i chok over mit eget udseende, syntes ikke det så så slemt ud i virkeligheden Jeg var især træt af min delle over mit kejsersnit og var sikker på den aldrig ville forsvinde, men hurra! se lige mig! Næææsten væk kun 1 1/2 måned efter Har indset at min mave aldrig bliver som den var engang, men får det bedre og bedre med den, ja selv med strækmærkerne
Det billede jeg lagde ind blev min motivation! Faktisk har jeg "kun" tabt 3 kg siden (havde lige tabt 10 kg), men min løbetræning og opstramningsøvelser har givet pote, hvor er det fedt!
Mine opstramningsøvelser laver jeg ca 3 gange om ugen og består af:
Opvarmning: hullahopring i 5 min. Derefter følger jeg dette program
Haha! Total jubel-indlæg
Meget inspirerende
Hvordan ser dit ugeprogram så ud mht. al træning?
Leonora skriver: Sådan Flot klaret Må jeg spørge hvor meget du vejede på det første billed? Du ligner nemlig mig (har så desværre ikke lige født )Men er desperat efter at komme af med den mave. Synes bare min motivation svinger vildt .Knus Louise
Sådan Flot klaret Må jeg spørge hvor meget du vejede på det første billed? Du ligner nemlig mig (har så desværre ikke lige født )Men er desperat efter at komme af med den mave. Synes bare min motivation svinger vildt .Knus Louise
Mange tak
jeg vejede 70 kg på de første billeder, det var faktisk også hvad jeg vejede før jeg blev gravid, men der så min mave altså helt anderledes ud!
Jeg kender godt det med motivationen, alt for godt! Det var nok også derfor der ikke skete så meget de første 9 måneder efter min graviditet. Men lige nu er den der, og så er det med at give den gas så længe det varer
LilleChelle skriver: Meget inspirerende Hvordan ser dit ugeprogram så ud mht. al træning?
Altså lige nu er min program lidt vildt, fordi fodboldsæsonen er ved at starte op og jeg samtidig træner op til halvmarathon til september men det ser sådan ud:
Mandag: formiddag: styrkeprogram. Aften: fodboldtræning
Tirsdag: intervalløb med lange intervaller
Onsdag: Formiddag: styrkeprogram. Aften: fodboldtræning
Torsdag: Langdistanceløb
Fredag: styrkeprogram
Lørdag: intervalløb med korte intervaller
Søndag: fri
Rosengreen skriver: Mange tak jeg vejede 70 kg på de første billeder, det var faktisk også hvad jeg vejede før jeg blev gravid, men der så min mave altså helt anderledes ud! Jeg kender godt det med motivationen, alt for godt! Det var nok også derfor der ikke skete så meget de første 9 måneder efter min graviditet. Men lige nu er den der, og så er det med at give den gas så længe det varer
Camilla
www.foto-paa-laerred.dk
lærreder med fine collager, wallsticker og dåbsinvitationer.
Storms-Mor skriver: kæft hvor er det pisse sejt -- det vil sige du løber "bare" hvor meget og hvor langt ? ? hva med mad ?
kæft hvor er det pisse sejt -- det vil sige du løber "bare" hvor meget og hvor langt ? ? hva med mad ?
Lige nu løber jeg efter et program mod halvmarathon som jeg skal løbe til september. Så jeg løber ikke for at fedtforbrænde lige nu. Men i programmet har jeg to dage med interval og en dag med distanceløb.
Vil man fedtforbrænde, skal man løbe efter pulszoner, og det harmonerer ikke med den form for løbetræning jeg laver i øjeblikket
kostmæssigt skar jeg hvidt brød, sukker, pasta, ris og kartofler fra da jeg startede mit vægttab, jeg tabte mig 10 kg på 5 uger ved det. Herefter er motionen kommet til, og jeg har derfor brug for flere kulhydrater. Så nu spiser jeg som jeg har lyst til, og går ikke efter nogen diæt i øjeblikket
WOUW sikke en forskel og så på så kort tid! Så flot klaret!
Rosengreen skriver: Mange tak Ja, gør det, det er virkelig effektivt med de her øvelser i hvert fald
Mange tak Ja, gør det, det er virkelig effektivt med de her øvelser i hvert fald
Hvor mange kg er din hulahopring på?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128