Min delle er næææsten væk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2013

Clisolka

Wauw! Sikke en forandring - hvor er det flot klaret!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2013

Rosengreen

Fenja09 skriver:

Hvor mange kg er din hulahopring på?

Den er på 1,7 kg 

Anmeld

4. august 2013

fairlady

Flot resultat! hvor er du bare sej og top motiverende. Min mave ligner nok din "før" mave, så det kunne da være man skulle være lige så sej som dig, og se og få strammet op

Anmeld

4. august 2013

hautecouture

Super godt gået 

Anmeld

4. august 2013

Carina:-)

Hold da op-godt gået !

Anmeld

4. august 2013

Mor til Ella

Rosengreen skriver:

Den 7. juni, svarede jeg anonymt i et indlæg her inde som omhandlede hvordan maven så ud efter graviditet. Jeg tog billeder af mig selv, og var faktisk lidt i chok over mit eget udseende, syntes ikke det så så slemt ud i virkeligheden  Jeg var især træt af min delle over mit kejsersnit og var sikker på den aldrig ville forsvinde, men hurra! se lige mig!  Næææsten væk kun 1 1/2 måned efter  Har indset at min mave aldrig bliver som den var engang, men får det bedre og bedre med den, ja selv med strækmærkerne  

Det billede jeg lagde ind blev min motivation! Faktisk har jeg "kun" tabt 3 kg siden (havde lige tabt 10 kg), men min løbetræning og opstramningsøvelser har givet pote, hvor er det fedt!  

Mine opstramningsøvelser laver jeg ca 3 gange om ugen og består af: 

Opvarmning: hullahopring i 5 min. Derefter følger jeg dette program

Haha! Total jubel-indlæg  

Super flot

Anmeld

4. august 2013

bøllen

Rosengreen skriver:

Den 7. juni, svarede jeg anonymt i et indlæg her inde som omhandlede hvordan maven så ud efter graviditet. Jeg tog billeder af mig selv, og var faktisk lidt i chok over mit eget udseende, syntes ikke det så så slemt ud i virkeligheden  Jeg var især træt af min delle over mit kejsersnit og var sikker på den aldrig ville forsvinde, men hurra! se lige mig!  Næææsten væk kun 1 1/2 måned efter  Har indset at min mave aldrig bliver som den var engang, men får det bedre og bedre med den, ja selv med strækmærkerne  

Det billede jeg lagde ind blev min motivation! Faktisk har jeg "kun" tabt 3 kg siden (havde lige tabt 10 kg), men min løbetræning og opstramningsøvelser har givet pote, hvor er det fedt!  

Mine opstramningsøvelser laver jeg ca 3 gange om ugen og består af: 

Opvarmning: hullahopring i 5 min. Derefter følger jeg dette program

Haha! Total jubel-indlæg  

Wauuu  Flot ...

min mave ligner din på før billede, vil ski også prøve 

Hvor meget laver du af det program ??

Anmeld

5. august 2013

Rosengreen

bøllen skriver:

Wauuu  Flot ...

min mave ligner din på før billede, vil ski også prøve 

Hvor meget laver du af det program ??

Mange tak 

Jeg laver hele programmet 2 gange. Jeg får ikke nok ud af den 3. omgang hvis jeg laver den nu. Men det er planen jeg skal op og lave 3 omgange inden længe  Nogle gange tager jeg lige planken en ekstra gang og nogle lige mavebøjninger

Anmeld

5. august 2013

bøllen

Rosengreen skriver:

Mange tak 

Jeg laver hele programmet 2 gange. Jeg får ikke nok ud af den 3. omgang hvis jeg laver den nu. Men det er planen jeg skal op og lave 3 omgange inden længe  Nogle gange tager jeg lige planken en ekstra gang og nogle lige mavebøjninger

Takker det skal ski prøves  

Anmeld

5. august 2013

lineog4

Først et stort FLOT. 

Og så lige et spørgsmål, er det bare mig der er total svag. Ville prøve for første gang her i aften og kunne dårligt løfte kroppen over gulvet til venstre side og 45 sekunder total utopi.

klør på men hold op hvor er jeg svag :-(

Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.