Jeres bedste bryllupsgave.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2013

Lotus86

Ariel skriver:

Jeg synes det er et meget smukt og sigende maleri

Tusind tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2013

Lotus86

Morgensol skriver:

Vi fik dette billed af mine 2 bedste veninder! De har fået malet det helt specielt til os og det er klart den bedste gave vi fik! Det er så personligt som noget kan være..

Er simpelthen så glad for at du lige inspirerede mig med det billede Malede jo mit eget til brudeparret, det fik bruden til at græde - de blev enormt glade, og ville helt sikkert hænge det op i stuen

Anmeld

11. august 2013

Morgensol

Lotus86 skriver:

Er simpelthen så glad for at du lige inspirerede mig med det billede Malede jo mit eget til brudeparret, det fik bruden til at græde - de blev enormt glade, og ville helt sikkert hænge det op i stuen

Årh hvor er jeg glad for at høre det. hvor er det fantastisk! Det er også bare så personligt som noget kan være! er super glad for at jeg ku hjælpe.

Anmeld

14. august 2013

Mick

Vi havde jo ønsket os penge til vores bryllups rejse, vi fik også en del penge, men også masser af små og søde gaver. bla gavekort til Cafe og biograf. Men en af gaverne vi blev rigtig glade for, var en rejse guide om Paris, ( vi sku der ned på bryllups rejse ) men som sagt det ikke nemt at sige hvad for en der var bedst

Anmeld

14. maj 2014

Musse1971

Vi fik denne her kande - SÅ smuk og dekorativ og bruger den til vand når jeg dækker et pænt bord ;-)  og resten af tiden står den bare og pynter smukt.  Vores navne og dato var blevet graveret nederst på kanden - ikke så stort - men lige tilpas og så sødt.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. maj 2014

Chewy

Lotus86 skriver:

Hej med jer,

Vi skal til bryllup om 14 dage, oprindeligt en fødselsdag som så pludselig er blevet lidt mere Så har ikke haft særlig meget tid til at tænke over gave. Deres ønskeliste er jævnt kedelig, og ikke særlig lang, så ville gerne selv finde på noget - men er blank, helt blank Så ville høre jer der er gift, hvilke gaver gik bare rent ind? Vil gerne give dem noget som bliver husket. Gider ikke give dem en smartbox eller lignende, det er for nemt

Hvis der er andre der bare har en super ide, så tager jeg imod med kyshånd

Hvad med en inifinity lysestage som symboliserer uendelighed? Den er så fin synes jeg 

Du kan se den her:

http://getfly.dk/bolig/infinity-9-lysestage.htm

Anmeld

14. maj 2014

Lotus86

Musse1971 skriver:

Vi fik denne her kande - SÅ smuk og dekorativ og bruger den til vand når jeg dækker et pænt bord ;-)  og resten af tiden står den bare og pynter smukt.  Vores navne og dato var blevet graveret nederst på kanden - ikke så stort - men lige tilpas og så sødt.

Brylluppet var sidste år, men ellers ganske god ide

Anmeld

14. maj 2014

Lotus86

Chewy skriver:

Hvad med en inifinity lysestage som symboliserer uendelighed? Den er så fin synes jeg 

Du kan se den her:

http://getfly.dk/bolig/infinity-9-lysestage.htm

Også en rigtig god ide, men som skrevet oppe over, så var brylluppet sidste år

Anmeld

14. maj 2014

Chewy

Lotus86 skriver:

Også en rigtig god ide, men som skrevet oppe over, så var brylluppet sidste år

HA HA HA!!!!! Hvor grineren at jeg havde overset det:-)

nå men så har du da en god idé hvis du skal til bryllup igen en gang i fremtiden:-P 

Anmeld

23. maj 2014

Musse1971

ha ha - nej det så jeg heller ikke ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.