Jeres bedste bryllupsgave.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2013

Morgensol

Lotus86 skriver:

Wow, det er da bare helt fantastisk det billede... Nu får jeg helt lyst til at gå i gang selv

Gør det! Det skaber så meget glæde i vores hjem og vores liv! citatet stod i vores invitation og det er vores monogram der er malet nede i hjørnet. Jeg synger og spiller guitar, så derfor noderne og min mand har været garder og udsendt til Irak, så derfor "uniformen" på den ene figur.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2013

Lotus86

Morgensol skriver:

Gør det! Det skaber så meget glæde i vores hjem og vores liv! citatet stod i vores invitation og det er vores monogram der er malet nede i hjørnet. Jeg synger og spiller guitar, så derfor noderne og min mand har været garder og udsendt til Irak, så derfor "uniformen" på den ene figur.

Jeg tror sgu jeg forsøger, bare en lidt mindre model Og de får jo en "rigtig" gave alligevel, så hvis det går helt galt, så går det nok

Anmeld

29. juli 2013

sus82

De bedste gaver vi fik til vores bryllup, var egentlig ikke på grund af gaven, men pga kortet. Det var to gaver, en fra min veninde og en fra nogle af min mands venner. De havde fundet nogle ting, som de syntes symboliserede vores venskab og skrevet hvorfor det lige var det de havde valgt i kortet. Så det er tanken der tæller, bare lige husk at skrive i kortet hvorfor det lige præcis er det du har valgt, så vil gaven altid stå som noget specielt for brugeparret -det er jeg helt sikker på!

Anmeld

30. juli 2013

Kay

Ariel skriver:

Willow tree

jeps  

Anmeld

1. august 2013

henh01

Vi gav min bror og hans kone et blommetræ - i forbindelse med tale og en sang hvor gæsterne skulle skrive små hjerter og hænge på. Holdt så en tale om at træet måtte gro og blive stærk ligesom deres ægteskab osv. Min bror blev meget rørt. I gave fik de så en gasgrilæ (noget mindre personligt, haha)

Anmeld

2. august 2013

Lotus86

henh01 skriver:

Vi gav min bror og hans kone et blommetræ - i forbindelse med tale og en sang hvor gæsterne skulle skrive små hjerter og hænge på. Holdt så en tale om at træet måtte gro og blive stærk ligesom deres ægteskab osv. Min bror blev meget rørt. I gave fik de så en gasgrilæ (noget mindre personligt, haha)

Det var godt nok også en sød ide

Anmeld

8. august 2013

Lotus86

Blev inspireret herinde til at male et bryllupsbillede til brudeparret, så det har jeg forsøgt Det er altså ikke den rigtige gave må jeg nok hellere lige indskyde
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. august 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Ariel skriver:

Jeg elsker Willow tree figurerne og disse 2 er meget smukke bryllupsgaver efter min mening. http://www.babyshower.dk/product.asp?product=933 http://www.babyshower.dk/product.asp?product=934

Ej, hvor er de bare søde - skulle man da bare snart til bryllup

Anmeld

8. august 2013

Klumpe-dumpe

Ej, hvor er de bare søde - skulle man da bare snart til bryllup

Man kan få willow tree's til alle anledninger  Blandt andet har min datter givet hendes DP en... 

Anmeld

8. august 2013

Klumpe-dumpe

Lotus86 skriver:

Blev inspireret herinde til at male et bryllupsbillede til brudeparret, så det har jeg forsøgt Det er altså ikke den rigtige gave må jeg nok hellere lige indskyde

Jeg synes det er et meget smukt og sigende maleri

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.