Jeres bedste bryllupsgave.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2013

Lotus86

Tauf skriver:

Vi fik et abe træ i gave:-D
Den bedste var nok det senge tæppe i patchwork min svigermor selv har syet i hånden

Men hvis de lige har fået hus og have ville et træ være en god idé. Hvilket jo også kan være et symbol på deres kærlighed som vokser:-D

Hvad er et abetræ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2013

Miss-86

Hvad er et abetræ?

Det er en slags grantræ, bare meget flottere efter min mening.. Prøv og Google det.

Anmeld

28. juli 2013

MyLove E

Lotus86 skriver:

Hvad er et abetræ?

Kan du ikke selv lige Google det? Min tlf er lidt dum pt:-D

Anmeld

28. juli 2013

Kay

hvis du spørg min mand var det bedste vi fik vores weber gass grill

hvis du spørg mig var det en lille så sød have trold vi fik af min bror og hans kæreste  

ved min veninde fik en figur der forestilledet et ægtepar, skåret ud i træ, kan ik huske hvad de hedder eller mærket men det er vist ret kent og super flot... sådan en havde jeg også blevet glad for  

Anmeld

28. juli 2013

MEAK

Vi fik bla en flagstang, havemøbler og et æbletræ og et pæretræ som vi blev rigtig glade for.

Anmeld

28. juli 2013

BigHope13

Lotus86 skriver:

J

Ja det ville det også her, men min kæreste er ikke helt med på det, han mener mest det er til bruden, og det er måske rigtigt nok, at det mest er en pigeting.

Joo det måske rigtig nok

Anmeld

28. juli 2013

Klumpe-dumpe

Kay skriver:

hvis du spørg min mand var det bedste vi fik vores weber gass grill

hvis du spørg mig var det en lille så sød have trold vi fik af min bror og hans kæreste  

ved min veninde fik en figur der forestilledet et ægtepar, skåret ud i træ, kan ik huske hvad de hedder eller mærket men det er vist ret kent og super flot... sådan en havde jeg også blevet glad for  

Willow tree

Anmeld

29. juli 2013

Kløver

Lotus86 skriver:

Synes din mand også det var nogle gode gaver?

Min mand er normalt ikke til den slags men har indtryk af han er glad for vi fik dem, men tænker nok ikke så meget over det i dagligdagen som jeg måske gør. Men det var langt større hit end feks salatskålene som vi fik ret mange af, så nogle måtte byttes

Anmeld

29. juli 2013

Morgensol

Vi fik dette billed af mine 2 bedste veninder! De har fået malet det helt specielt til os og det er klart den bedste gave vi fik! Det er så personligt som noget kan være..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. juli 2013

Lotus86

Morgensol skriver:

Vi fik dette billed af mine 2 bedste veninder! De har fået malet det helt specielt til os og det er klart den bedste gave vi fik! Det er så personligt som noget kan være..

Wow, det er da bare helt fantastisk det billede... Nu får jeg helt lyst til at gå i gang selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.