Jeres bedste bryllupsgave.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.566 visninger
50 svar
29 synes godt om
28. juli 2013

Lotus86

Hej med jer,

Vi skal til bryllup om 14 dage, oprindeligt en fødselsdag som så pludselig er blevet lidt mere Så har ikke haft særlig meget tid til at tænke over gave. Deres ønskeliste er jævnt kedelig, og ikke særlig lang, så ville gerne selv finde på noget - men er blank, helt blank Så ville høre jer der er gift, hvilke gaver gik bare rent ind? Vil gerne give dem noget som bliver husket. Gider ikke give dem en smartbox eller lignende, det er for nemt

Hvis der er andre der bare har en super ide, så tager jeg imod med kyshånd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2013

Ciss

Vi fik en sofa af mine forældrer - men det var jo fordi vi ønskede os den, og nok ikke lige den ide, du eftersøger.

Vi fik forskellige udgaver af den slags lysestager, man hænger i vinduet med fyrfadslys i. Dem har vi haft vanvittig meget glæde af. Det var ikke noget, vi havde ønsket os, men vi flik flere varianter, som vi så veksler imellem. Det synes jeg, var en dejlig gave.

Og så fik vi et 2 meter bredt rigtig vamset tæppe - stort nok til at man kan sidde to sammen i sofaen. Rigtig fin gave!

Ellers fik vi mest sengetøj og bestik. Ikke så inspirerende.

Anmeld

28. juli 2013

Lotus86

Ciss skriver:

Vi fik en sofa af mine forældrer - men det var jo fordi vi ønskede os den, og nok ikke lige den ide, du eftersøger.

Vi fik forskellige udgaver af den slags lysestager, man hænger i vinduet med fyrfadslys i. Dem har vi haft vanvittig meget glæde af. Det var ikke noget, vi havde ønsket os, men vi flik flere varianter, som vi så veksler imellem. Det synes jeg, var en dejlig gave.

Og så fik vi et 2 meter bredt rigtig vamset tæppe - stort nok til at man kan sidde to sammen i sofaen. Rigtig fin gave!

Ellers fik vi mest sengetøj og bestik. Ikke så inspirerende.

Det var også en god ide, det er personligt og noget man husker

Havde overvejer en figur der symboliserer kærlighed, men ved ikke om det er lidt for fesent.

Anmeld

28. juli 2013

BigHope13

Lotus86 skriver:

Det var også en god ide, det er personligt og noget man husker

Havde overvejer en figur der symboliserer kærlighed, men ved ikke om det er lidt for fesent.

Nu jeg ikke gift men lige netop en figur som symbolisere forhold og kærlighed ville have stor betydning herhjemme og minde mig om den særlige dag

Anmeld

28. juli 2013

ønskebørn74

Lotus86 skriver:

Hej med jer,

Vi skal til bryllup om 14 dage, oprindeligt en fødselsdag som så pludselig er blevet lidt mere Så har ikke haft særlig meget tid til at tænke over gave. Deres ønskeliste er jævnt kedelig, og ikke særlig lang, så ville gerne selv finde på noget - men er blank, helt blank Så ville høre jer der er gift, hvilke gaver gik bare rent ind? Vil gerne give dem noget som bliver husket. Gider ikke give dem en smartbox eller lignende, det er for nemt

Hvis der er andre der bare har en super ide, så tager jeg imod med kyshånd

Vi har lige givet gavekort til ophold til min morfar og hans kone til deres bryllup igår.. Man får det i en smuk æske.. De blev så glade.. De elsker at rejse.. 

http://www.smalldanishhotels.dk/gavekort

Anmeld

28. juli 2013

Ciss

Det er måske lidt for kort tid, men en veninde af mig strikkede vanter til et brudepar. En venstrevante, en højrevante og så en "midtervante" med to ribkantåbninger og plads til at holde i hånden i. Det synes jeg, var en rigtig sød gave.

Anmeld

28. juli 2013

Kløver

Vi fik nogle lysestager og en figur som vi kan tænke tilbage og sige at det fik vi til bryllup

Så en flot vase, figur eller lysestager, som er lidt dyrere

Anmeld

28. juli 2013

Kløver

BigHope13 skriver:

Nu jeg ikke gift men lige netop en figur som symbolisere forhold og kærlighed ville have stor betydning herhjemme og minde mig om den særlige dag

Godt forslag, min mand og jeg har samme stjernetegn og fik Royal copenhagens stenbuk i bryllupsgave

Anmeld

28. juli 2013

Miss-86

Jeg synes det lyder som en rigtig god ide, med en figur der symboliserer kærlighed..

Jeg tænker på, hvad med at finde noget til haven i den stil?
Hvis de har have  - Det var noget jeg ville blive enormt glad for og det er lidt anderledes.

Anmeld

28. juli 2013

Nea85

Ciss skriver:

Det er måske lidt for kort tid, men en veninde af mig strikkede vanter til et brudepar. En venstrevante, en højrevante og så en "midtervante" med to ribkantåbninger og plads til at holde i hånden i. Det synes jeg, var en rigtig sød gave.

Det var da ellers en fantastisk sød idé

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.