Vægt under graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2013

B&J

jeg tog 9kg på, men måtte også passe på da jeg var overvægtig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2013

Bech19

1000 tak for jeres input! Jeg skal vist ikke være så bekymret for vægten...

Og jeg burde have sat nogle flere valgmuligheder på

Anmeld

26. juli 2013

Mutti2B

Jeg kan ikke stemme for jeg tog lidt over 20 kg på. De sidste mange kilo kom den sidste måned pga vand i kroppen.

Anmeld

26. juli 2013

Rødhætte

Jeg tog 12 kg på i alt (36+4)..

Anmeld

26. juli 2013

Lukas&Liam<3

Tog 22kg på, startede med ikke at tage så meget på, står i køkken til hverdag og cyklede frem og tilbage i alt 20km. Men måtte sygemeldes et par måneder før med bæknet hvor jeg kun kunne lægge på sofaen. Så der gik det bare stærkt med kiloene /:

Anmeld

26. juli 2013

Ayasmor

Jeg tog 9 kg. på. Havde tilgengæld heller ingen væske eller lign. under graviditeten

Anmeld

27. juli 2013

sulo

Er 22+4 og har intil vidre taget 8 kg på, det gik langsomt med vægtøgningen i starten, men har taget 4 kg på de sidste 6 uger, til trods for at min indtagelse af mad er faldet til næsten normal mængde som fra før jeg blev gravid.

Jeg spiste som en middelsvær hollandsk mejetærsker som kæresten sagde, fra uge 6-16 under kvalmen, men det er først nu det tager fat.

Har læst og hørt flere steder at ca 15 kg ikke er unormalt

Anmeld

27. juli 2013

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Omkring 10 kg med Isabell, de kom løbende :-)
Isabell var 51 cm og 3.480 gr (39+0)

Omkring 8 kg med Elina, det første kg kom da jeg var i 21. uge :-) men havde også kvalme indtil 18-19. uge og et job hvor jeg gik meget.
Elina var 51 cm og 3.380 gr (40+1)

Synes det lyder helt normalt med din vægt :-)

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

27. juli 2013

Clisolka

Bech19 skriver:

Jeg har taget 7,5 kg på nu, og jeg er kun 28+4 henne, hvilket jeg synes, er meget...

Min jordemoder forventer, at jeg skal regne med at tage i alt 12-15 kg på! Det lyder bare af så meget! Puha...

Hvor meget tog I på ved jeres første graviditet?

Jeg har stemt blankt - ved min første graviditet nåede jeg at tage 23 kg på. Det gik rigtig hurtigt de sidste måneder af graviditeten, men det endte med at jeg rendte rundt med en uopdaget svangerskabsdiabetes. 

I denne graviditet er jeg nu 32+6 og har taget 6 kg på 

Anmeld

27. juli 2013

serinasmor

Bech19 skriver:

Jeg har taget 7,5 kg på nu, og jeg er kun 28+4 henne, hvilket jeg synes, er meget...

Min jordemoder forventer, at jeg skal regne med at tage i alt 12-15 kg på! Det lyder bare af så meget! Puha...

Hvor meget tog I på ved jeres første graviditet?

Tog 25 kg på -og har derfor ikke stemt

De var væk 3 mdr efter fødslen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.