Vægt under graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2013

A&F

Jeg tog 11 kg på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2013

Juliekp

Bech19 skriver:

Jeg har taget 7,5 kg på nu, og jeg er kun 28+4 henne, hvilket jeg synes, er meget...

Min jordemoder forventer, at jeg skal regne med at tage i alt 12-15 kg på! Det lyder bare af så meget! Puha...

Hvor meget tog I på ved jeres første graviditet?

Du mangler en valgmulighed, 0-5 kg Jeg tog 3 kg på, fødte 38+3.

Anmeld

26. juli 2013

FrkZier

Juliekp skriver:

Du mangler en valgmulighed, 0-5 kg Jeg tog 3 kg på, fødte 38+3.

3kg

shiiiiiit....

Anmeld

26. juli 2013

l.kjoeller

Bech19 skriver:

Jeg har taget 7,5 kg på nu, og jeg er kun 28+4 henne, hvilket jeg synes, er meget...

Min jordemoder forventer, at jeg skal regne med at tage i alt 12-15 kg på! Det lyder bare af så meget! Puha...

det er en helt normal vægtøgning. og ca 8 kg plejer man at sige er barn, væske mm. så det ryger hurtigt igen

Anmeld

26. juli 2013

MariaKyedDK

Bech19 skriver:

det er mere end normalt med 12+ kilo...  

i min første graviditet tog jeg præsis 12 kilo på fra start til fødslen, her i min anden graviditet er jeg idag 35+2 og jeg har taget 12 kilo på nu præsis.... 

så jeg risikere også et kilo eller to mere end jeg føder, og det er jo mega normalt... 

jeg er meget spinkel,vejer normalt 44 kilo, vejer nu 56 kilo så man kan ikke rigtig se jeg har taget på nogen steder udover Maven selvf. 

Anmeld

26. juli 2013

MariaKyedDK

MariaKyedDK skriver:

det er mere end normalt med 12+ kilo...  

i min første graviditet tog jeg præsis 12 kilo på fra start til fødslen, her i min anden graviditet er jeg idag 35+2 og jeg har taget 12 kilo på nu præsis.... 

så jeg risikere også et kilo eller to mere end jeg føder, og det er jo mega normalt... 

jeg er meget spinkel,vejer normalt 44 kilo, vejer nu 56 kilo så man kan ikke rigtig se jeg har taget på nogen steder udover Maven selvf. 

rettelse

er ikke 35+2 men 36+2 

Anmeld

26. juli 2013

Fenja09

Bech19 skriver:

Må stemme blank da jeg tabte mig under graviditeten. Vejede 15 kg mindre da jeg havde født. Men jeg synes nu overhovedet ikke det lyder af meget 7, 5 kg. De fleste tager i hvert fald 10 kg på når de er gravide, så synes det lyder helt normalt.

/Fenja

Anmeld

26. juli 2013

Bettina90

Jeg er 18+3 i dag, og har indtil videre taget 4,5 kg på 

Anmeld

26. juli 2013

mommy1991

Bech19 skriver:

Jeg er 39+5 og har taget 15-16 kg på  

Anmeld

26. juli 2013

Frk. Himmelblå

Bech19 skriver:

Jeg er 21+3 og har taget fårking 7 kg på allerede!!

Jeg tænker ak ak ak, hvad skal det ikke ende med...? 

De andre to gange har jeg taget 14 kg på i alt, men synes altså, jeg har læst, at det meste kommer til sidst, så frygter virkelig, at jeg bliver fatty denne gang. Men på den anden side, har jeg ikke rygrad til at spise så sundt, som jeg burde, så tada! - Dér har jeg nok min forklaring! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.