LinLin skriver:
Og nøj hvor jeg savner min lille baby!!
hver aften et sted mellem 20.30 og 22.30 får jeg lige en "hvorfor?!?"-tudetur; det var i det tidsrum Vi havde Noa hos os
jeg er godt igang med mindebogen, har fået fremkaldt billeder og drengene har tegnet tegninger - den bliver så fin 
OG vi er kommet frem til at vi vil prøve igen!
Noa var så ønsket og vi kan ikke forestille os det bare skal slutte sådan her!
min mand tror på Noa skal have en ny chance (= ny graviditet) - det troede han også på da vi havde en MA inden Adam.... Jeg tror nu ikke på at det er Noa "igen" men jeg synes tanken er sød!
Men vi er skræmt ved tanken om at det kan ske igen - og hvis det gør er det slut! Det er vi enige om. Så er det ikke meningen vi skal have flere...
Så... Når nu blødningen engang er stoppet, vi har været ved læge (som selvfølgelig har ferie
) og er kommet lidt ovenpå igen, så tror jeg vi starter lige så stille igen = vi ser hvad der sker uden beskyttelse...
- det var bare en lille update herfra....
jeg føler med dig. jeg ved præcis hvad du går igennem!
For præcis 8 måneder siden lå jeg selv på skejby og ventede

jeg var 14+5 og min lille dreng var nyre syg.
Jeg tænker også på min lille dreng hver eneste dag og det holder nok aldrig op..
hvor er det dejligt at i vil prøve igen!

jeg er selv gravid igen. og du vil blive taget så godt af efterfølgende. jeg kan komme til skanning når som helst jeg vil. derudover får jeg en ekstra tidlig misdannelses skanning og de gør virkelig noget ud af at man skal være tryg.
du er velkommen til at skrive hvis du har nogle spørgsmål eller andet!.
I skal have alt held med på vejen!
Anmeld