En uge siden Noa blev født og vi har truffet en beslutning!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2013

LinLin

Martsbaby skriver:

Det er individuelt hvornår man føler sig klar, nogen er klar med det samme, som jer, andre skal bruge flere år på, at komme på banen igen.. Jeg synes bare det er flot, at du selv allerede er klar!

Får stadig helt en klump i halsen når jeg tænker på din ældste søns reaktion Håber han har det bedre med situationen!

Jeg får ondt i maven og tårer i øjnene når jeg tænker på lige det øjeblik hvor jeg fortæller ham babyen er død det er en af de scener der kører i mit hoved hver aften han har også sagt han gerne vil have en ny baby - men den skal være rask!
Men tak han har det fint - bliver dog også ked af det indimellem, men det tænker jeg bare er et sundt tegn!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2013

Nessie

Det tager tid at komme over, og komme helt ovenpå igen. 

Men det er dejligt at høre at I har besluttet at prøve igen, og jeg ved også hvordan det føles når du så bliver grqavid igen, men det er vigtigt at tro på at det vil lykkes 

Anmeld

16. juli 2013

LinLin

Nessie skriver:

Det tager tid at komme over, og komme helt ovenpå igen. 

Men det er dejligt at høre at I har besluttet at prøve igen, og jeg ved også hvordan det føles når du så bliver grqavid igen, men det er vigtigt at tro på at det vil lykkes 

Jeg håber jeg kan tro på det - men der er nok lige nogle milepæle vi skal nå i graviditeten før vi tør tro på det.... Vi troede jo at "den var sikker" når vi havde haft en veloverstået nf

Anmeld

16. juli 2013

Moma

Lyder til at I er godt i gang med at bearbejde tabet med mindebogen. Dejligt at hele familien er med i det. Så I kan tage nogle snakke den vej. 

Dejligt for jer, at I er klar til en baby mere! Håber det bedste for jer, og at det snart lykkes for jer! 

Varme tanker herfra 

Anmeld

16. juli 2013

LinLin

Moma skriver:

Lyder til at I er godt i gang med at bearbejde tabet med mindebogen. Dejligt at hele familien er med i det. Så I kan tage nogle snakke den vej. 

Dejligt for jer, at I er klar til en baby mere! Håber det bedste for jer, og at det snart lykkes for jer! 

Varme tanker herfra 

Tak skal du have

Anmeld

16. juli 2013

AnthonsMor

LinLin skriver:

Jeg får ondt i maven og tårer i øjnene når jeg tænker på lige det øjeblik hvor jeg fortæller ham babyen er død det er en af de scener der kører i mit hoved hver aften han har også sagt han gerne vil have en ny baby - men den skal være rask!
Men tak han har det fint - bliver dog også ked af det indimellem, men det tænker jeg bare er et sundt tegn!!

Åh hvor jeg føler med dig!

Det må være så forfærdeligt for jer alle sammen!

Anmeld

17. juli 2013

LinLin

Martsbaby skriver:

Åh hvor jeg føler med dig!

Det må være så forfærdeligt for jer alle sammen!

Jeg er rigtigt glad for jeg har alle mine drenge!

Anmeld

18. juli 2013

Lunae

Jeg tror, ligesom din mand, at de børn vi skal have kommer til os! Nogle gange lader de vente på sig, men jeg er overbevist om at det er forudbestemt!

Jeg havde en MA inden jeg fik Camille og er sikker på at denne baby også var Camille, men at hun ikke var klar på daværende tidspunkt! Ved godt at det ikke er særlig rationelt, men for mig var det en hjælp i sorgen!

Sender jer en masse positive tanker og håber på en god graviditet, når i er klar igen

Anmeld

19. juli 2013

LinLin

Lunae skriver:

Jeg tror, ligesom din mand, at de børn vi skal have kommer til os! Nogle gange lader de vente på sig, men jeg er overbevist om at det er forudbestemt!

Jeg havde en MA inden jeg fik Camille og er sikker på at denne baby også var Camille, men at hun ikke var klar på daværende tidspunkt! Ved godt at det ikke er særlig rationelt, men for mig var det en hjælp i sorgen!

Sender jer en masse positive tanker og håber på en god graviditet, når i er klar igen

Det er jo forskelligt hvordan man tænker jeg tror nok bare det for mig er for mærkeligt at tænke næste graviditet også er Noa - måske fordi vi har givet ham/hende navn... Hvis vi får en til kommer den jo til at hedde noget andet

Og tak!

Anmeld

21. juli 2013

Mimi d

LinLin skriver:

Har aldrig lavet scrapbog før men synes det gør noget for mig at lave den

Vi "tør" men jeg ved også bare vi kommer til at være møg-nervøse indtil vi forhåbentligt står med en levende baby i armene!!

Mon man kan få ekstra scanninger når man har været ude for det her...? ellers bliver det ret dyrt hvis vi lige skal tjekke hveranden uge...

super godt i prøver igen! Selvfølgelig er det meningen i skal have en mere, nogle gange glemmer gud bare at passe på os når han sætter os i verden

I stedet for at være nervøs, så tænk at du sagtens kan klare det og du allerede har klaret at føde 2 levende børn. For at få sunde børn kræver det sunde graviditeter og de ødelægger det hvis man er nervøs i 9 hele måneder.

Held og lykke med den næste!  (vil ikke sige den sidste)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.