En uge siden Noa blev født og vi har truffet en beslutning!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.756 visninger
32 svar
30 synes godt om
16. juli 2013

LinLin

Og nøj hvor jeg savner min lille baby!! hver aften et sted mellem 20.30 og 22.30 får jeg lige en "hvorfor?!?"-tudetur; det var i det tidsrum Vi havde Noa hos os

jeg er godt igang med mindebogen, har fået fremkaldt billeder og drengene har tegnet tegninger - den bliver så fin

OG vi er kommet frem til at vi vil prøve igen!
Noa var så ønsket og vi kan ikke forestille os det bare skal slutte sådan her!
min mand tror på Noa skal have en ny chance (= ny graviditet) - det troede han også på da vi havde en MA inden Adam.... Jeg tror nu ikke på at det er Noa "igen" men jeg synes tanken er sød!

Men vi er skræmt ved tanken om at det kan ske igen - og hvis det gør er det slut! Det er vi enige om. Så er det ikke meningen vi skal have flere...

Så... Når nu blødningen engang er stoppet, vi har været ved læge (som selvfølgelig har ferie) og er kommet lidt ovenpå igen, så tror jeg vi starter lige så stille igen = vi ser hvad der sker uden beskyttelse...

- det var bare en lille update herfra....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2013

Camille Mørch Andersen

hvad er der dog sket((

Anmeld

16. juli 2013

Laulund87

Er glad for at høre at I tør prøve igen og sikke en sød tanke manden har

Det lyder spændende med mindebogen!

Anmeld

16. juli 2013

Krussedulle

Og nøj hvor jeg savner min lille baby!! hver aften et sted mellem 20.30 og 22.30 får jeg lige en "hvorfor?!?"-tudetur; det var i det tidsrum Vi havde Noa hos os

jeg er godt igang med mindebogen, har fået fremkaldt billeder og drengene har tegnet tegninger - den bliver så fin

min mand tror på Noa skal have en ny chance (= ny graviditet) - det troede han også på da vi havde en MA inden Adam.... Jeg tror nu ikke på at det er Noa "igen" men jeg synes tanken er sød!

Men vi er skræmt ved tanken om at det kan ske igen - og hvis det gør er det slut! Det er vi enige om. Så er det ikke meningen vi skal have flere...

Så... Når nu blødningen engang er stoppet, vi har været ved læge (som selvfølgelig har ferie) og er kommet lidt ovenpå igen, så tror jeg vi starter lige så stille igen = vi ser hvad der sker uden beskyttelse...

Sender en kæmpe krammer

Det er en rigtig sød tanke  Er sikker på at I ikke fortryder at prøve igen  

Anmeld

16. juli 2013

LinLin

Laulund87 skriver:

Er glad for at høre at I tør prøve igen og sikke en sød tanke manden har

Det lyder spændende med mindebogen!

Har aldrig lavet scrapbog før men synes det gør noget for mig at lave den

Vi "tør" men jeg ved også bare vi kommer til at være møg-nervøse indtil vi forhåbentligt står med en levende baby i armene!!

Mon man kan få ekstra scanninger når man har været ude for det her...? ellers bliver det ret dyrt hvis vi lige skal tjekke hveranden uge...

Anmeld

16. juli 2013

LinLin

Krussedulle skriver:

Det er en rigtig sød tanke  Er sikker på at I ikke fortryder at prøve igen  

Det håber jeg heller ikke vi gør... Men hvad nu "hvis"

Anmeld

16. juli 2013

Laulund87

LinLin skriver:

Har aldrig lavet scrapbog før men synes det gør noget for mig at lave den

Vi "tør" men jeg ved også bare vi kommer til at være møg-nervøse indtil vi forhåbentligt står med en levende baby i armene!!

Mon man kan få ekstra scanninger når man har været ude for det her...? ellers bliver det ret dyrt hvis vi lige skal tjekke hveranden uge...

Jeg er helt sikker på at den bliver fin

Jeg kan godt følge dine tanker og ved lidt hvordan du har det. Jeg frygter at få et barn der er syg som Maria når den tid kommer. Vi er så blevet lovet ekstra skanninger og det tror jeg da også at I kan når nu det skete så sent.

Anmeld

16. juli 2013

Krussedulle

LinLin skriver:

Det håber jeg heller ikke vi gør... Men hvad nu "hvis"

Havde en ma i uge 14 (ved godt at det ikke er det samme )
Men gud hvor var jeg knust!

De første 14 dage lavede jeg ikke andet, end at skifte mellem at ville igen, og ikke.. men vi tog beslutningen, og har efterfølgende fået 2 sunde og raske drenge

Anmeld

16. juli 2013

asff

LinLin skriver:

Al held og lykke til jer! 

Anmeld

16. juli 2013

AnthonsMor

LinLin skriver:

Hvor er det dejlig læsning, et eller andet sted..
Det er simpelthen så flot, at I allerede nu er sikre på, at nu skal der prøves igen, når du og din krop er klar igen!

Håber det bedste for jer!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.