En uge siden Noa blev født og vi har truffet en beslutning!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2013

DianaRJS

LinLin skriver:

Og nøj hvor jeg savner min lille baby!! hver aften et sted mellem 20.30 og 22.30 får jeg lige en "hvorfor?!?"-tudetur; det var i det tidsrum Vi havde Noa hos os

jeg er godt igang med mindebogen, har fået fremkaldt billeder og drengene har tegnet tegninger - den bliver så fin

OG vi er kommet frem til at vi vil prøve igen!
Noa var så ønsket og vi kan ikke forestille os det bare skal slutte sådan her!
min mand tror på Noa skal have en ny chance (= ny graviditet) - det troede han også på da vi havde en MA inden Adam.... Jeg tror nu ikke på at det er Noa "igen" men jeg synes tanken er sød!

Men vi er skræmt ved tanken om at det kan ske igen - og hvis det gør er det slut! Det er vi enige om. Så er det ikke meningen vi skal have flere...

Så... Når nu blødningen engang er stoppet, vi har været ved læge (som selvfølgelig har ferie) og er kommet lidt ovenpå igen, så tror jeg vi starter lige så stille igen = vi ser hvad der sker uden beskyttelse...

- det var bare en lille update herfra....

dejligt at høre at i ikke slipper babytanken med sådan en slutning...

jeg  og alt der kan krydses for det går godt denne gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2013

LinLin

Laulund87 skriver:

Jeg er helt sikker på at den bliver fin

Jeg kan godt følge dine tanker og ved lidt hvordan du har det. Jeg frygter at få et barn der er syg som Maria når den tid kommer. Vi er så blevet lovet ekstra skanninger og det tror jeg da også at I kan når nu det skete så sent.

Håber det lidt - hvert fald i starten ville det være betryggende at blive fulgt lidt nærmere... Men det kan være det er udfaldet af obduktionen dre er afgørende for om vi bliver fulgt...

Anmeld

16. juli 2013

LinLin

DianaRJS skriver:

dejligt at høre at i ikke slipper babytanken med sådan en slutning...

jeg  og alt der kan krydses for det går godt denne gang

Tak (når vi kommer dertil )

Anmeld

16. juli 2013

LinLin

asff skriver:

Al held og lykke til jer! 

Tak

Anmeld

16. juli 2013

Laulund87

LinLin skriver:

Håber det lidt - hvert fald i starten ville det være betryggende at blive fulgt lidt nærmere... Men det kan være det er udfaldet af obduktionen dre er afgørende for om vi bliver fulgt...

Ja det afhænger det nok af, men håber I kan blive fulgt tæt uanset hvad

Anmeld

16. juli 2013

LinLin

Krussedulle skriver:

Havde en ma i uge 14 (ved godt at det ikke er det samme )
Men gud hvor var jeg knust!

De første 14 dage lavede jeg ikke andet, end at skifte mellem at ville igen, og ikke.. men vi tog beslutningen, og har efterfølgende fået 2 sunde og raske drenge

Vi havde jo en MA inden Adam - og der var overhovedet ingen problemer o graviditeten med ham, så jeg ved jo det kan lykkes, selv efter et tab!

Anmeld

16. juli 2013

LinLin

Martsbaby skriver:

Hvor er det dejlig læsning, et eller andet sted..
Det er simpelthen så flot, at I allerede nu er sikre på, at nu skal der prøves igen, når du og din krop er klar igen!

Håber det bedste for jer!

Tak

Synes et eller andet sted det er (for?) hurtigt vi er sikre på at ville prøve igen, men vi ved jo også at det ikke er fordi Noa bare skal glemmes!

Anmeld

16. juli 2013

DianaRJS

LinLin skriver:

Tak (når vi kommer dertil )

self når i kommer der til. tag jer den tid det tager

Anmeld

16. juli 2013

AnthonsMor

LinLin skriver:

Tak

Synes et eller andet sted det er (for?) hurtigt vi er sikre på at ville prøve igen, men vi ved jo også at det ikke er fordi Noa bare skal glemmes!

Det er individuelt hvornår man føler sig klar, nogen er klar med det samme, som jer, andre skal bruge flere år på, at komme på banen igen.. Jeg synes bare det er flot, at du selv allerede er klar!

Får stadig helt en klump i halsen når jeg tænker på din ældste søns reaktion Håber han har det bedre med situationen!

Anmeld

16. juli 2013

Krussedulle

LinLin skriver:

Vi havde jo en MA inden Adam - og der var overhovedet ingen problemer o graviditeten med ham, så jeg ved jo det kan lykkes, selv efter et tab!

Uanset ønsker jeg jer alt det bedste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.