gratis killing eller betale og den har fået vacination osv??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2013

DianaRJS

helle85 skriver:

kan kan se at hos vores dyrelæge koster det 575 for vaccine for en kat og at der kommer 100 kr rabat for de efter dyr hvis man skal have flere dyr vaccineret samtidig og orme kur har jeg lige bestil i dag det giver omkring 250-300 sagde dyrelægen så det vil give ca 575 kr

vi giver mellem 4-500 for vaccination og som dig får vi også rabat på 100, dog er det pr. kat.  det skal sige du jo ikke kun betaler for vaccinen men også en konsulentation (staves) så derfor ligger priserne lidt højt...

udover det plejer jeg kun giver 175 for ormekur...

men nu ved jeg ikke hvilken kat det er? om det er racekat eller alm. huskat. for hvis det er alm huskat ville jeg tage beløbet og dele for antal killinger....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2013

helle85

DianaRJS skriver:

vi giver mellem 4-500 for vaccination og som dig får vi også rabat på 100, dog er det pr. kat.  det skal sige du jo ikke kun betaler for vaccinen men også en konsulentation (staves) så derfor ligger priserne lidt højt...

udover det plejer jeg kun giver 175 for ormekur...

men nu ved jeg ikke hvilken kat det er? om det er racekat eller alm. huskat. for hvis det er alm huskat ville jeg tage beløbet og dele for antal killinger....

det er almindelig hus kat, morgen er huskat også er der 2 racer.

men det bliv dyrt fordi der er recept på og bare det koster omkring 100-150 kr sagde hun

Anmeld

15. juli 2013

DianaRJS

helle85 skriver:

det er almindelig hus kat, morgen er huskat også er der 2 racer.

men det bliv dyrt fordi der er recept på og bare det koster omkring 100-150 kr sagde hun

ja okay.. jeg ville måske prøve at forhøre mig hos andre dyrlæger ang. pris.

her bliver killingerne tjekket i undskyld men i hoved og røv og bliver tjekket der ikke er noget med dem..

de får så vaccine og dyrelægen giver dem ormekuren...

men tror det er meget forskelligt fra sted til sted....

Anmeld

15. juli 2013

helle85

DianaRJS skriver:

ja okay.. jeg ville måske prøve at forhøre mig hos andre dyrlæger ang. pris.

her bliver killingerne tjekket i undskyld men i hoved og røv og bliver tjekket der ikke er noget med dem..

de får så vaccine og dyrelægen giver dem ormekuren...

men tror det er meget forskelligt fra sted til sted....

ja det må der være jeg har også tænkt mig at ringe til de andre.

men få du det først gjort lige inden de er 12 uger eller hvordan

Anmeld

15. juli 2013

DianaRJS

helle85 skriver:

ja det må der være jeg har også tænkt mig at ringe til de andre.

men få du det først gjort lige inden de er 12 uger eller hvordan

de fleste dyrlæge vil tidligst gør det når de er min 8 uger. inkl der hvor jeg arbejder.... udover det skal de jo have en nr. 2 vaccine 3-4 uger efter men den er ikke så dyr som den første

Anmeld

15. juli 2013

helle85

DianaRJS skriver:

OOka

de fleste dyrlæge vil tidligst gør det når de er min 8 uger. inkl der hvor jeg arbejder.... udover det skal de jo have en nr. 2 vaccine 3-4 uger efter men den er ikke så dyr som den første

Okay mange tak for info, jeg regner med at folk selv give dem den anden vaccine også håber jeg at jeg kan komme af med dem bagefter

Anmeld

15. juli 2013

CroQuis

DianaRJS skriver:

har desværre erfaring med folk der hopper fra i sidste øjeblik, og det koster desværre også at få dem "omregistreret" så derfor har jeg valgt at sige chip er op til ejeren selv

havde jegikke haft dårlig erfaring med det, kan jeg godt se det er en god ide

Nårh, jamen jeg forlanger så også depositum, så jeg har dyrlægeregningen dækket 

Mht registrering, afhænger det af hvor de bliver registreret - det er fx gratis at registrere og omregistrere hos  http://www.dansk-katteregister.dk/ 

Anmeld

15. juli 2013

CroQuis

helle85 skriver:

er jeres dyre læge billiger end vores??

for jeg er kommet frem til at det vil koste 575 for en killing med bare vaccine, kopier lige det som jeg skrev til en af de andre

kan kan se at hos vores dyrelæge koster det 575 for vaccine for en kat og at der kommer 100 kr rabat for de efter dyr hvis man skal have flere dyr vaccineret samtidig og orme kur har jeg lige bestil i dag det giver omkring 250-300 sagde dyrelægen så det vil give ca 575 kr

Føj en dyr dyrlæge i har så  

Har lige fundet kvitteringen frem, og hos vores dyrlæge gav vi 1985 kr for sundhedstjek, 1. vaccine og chip, og yderligere 100 kr for ormekur. Dette fordelt på 6 killinger = 347,50 kr... (der var også en mængderabat så vi sparede noget pr ekstra killing der kom med udover den første, men kan ikke lige huske hvordan rabatterne lyder.)

Og det er altså ikke fordi vi kender ham eller noget - han er bare en selvstændig mand, der holder sine udgifter nede 

Anmeld

15. juli 2013

SjeBets

Elgaard73 skriver:

Men hvis den skal kastereres/stereliseres, kan hun jo ikke komme af med dem førend at de er en 5-6 måneder. Med mindre at TS har tænkt sig at folk kan vende tilbage til hende og få det gjort når katten har den rette alder...Men det lyder da bøvlet.

jeg svarede bare på det adspurgte.

Anmeld

15. juli 2013

Elgaard73

SjeBets skriver:

jeg svarede bare på det adspurgte.

Selvfølgelig...Det var ikke ment som en kritik eller noget...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.