jeg har selv 3 dejlige misslinger, jeg har valgt at de skal vaccineres inden nogen får dem, det er ganske alm huskatte MEN jeg vil hellere give penge for at de er vaccineret og vide det er gjort + jeg så ved dem der køber mine katte får en sund og rask killing istedet for en der slet ikke har været ved dyrelæge 
så jeg vil kalrt råde jer til at købe en der er vaccineret 
dog vil jeg sige det er nok med vaccination og ormekur, kasteration og øremærke skal være op til dem der får katten...
Øremærkning/chip synes jeg nu er rigtig vigtig, da alt for mange fundne katte ikke er mærket, og det gør det da meget nemmere at finde frem til ejeren igen... Og så meget koster en chip jo ikke, når man alligevel er ved dyrlægen 
Da jeg solgte mine killinger sidste år, havde de både fået dyrlægetjek, ormekur, loppekur, chip, legetøj og lidt foder med (mener det endte med at blive 3-400 kr pr killing da der var mængderabat ved dyrlægen, og det synes jeg ikke er galt) - alle killinger var solgt inden de blev 12 uger...
Jeg bad faktisk selv køber om navn, adresse og telefonnummer, også registrede jeg killingen i deres navn - for at være sikker på at få det gjort, for der er desværre nogle der glemmer at registrere dem også, også hjælper det jo lige lidt 
Anmeld