gratis killing eller betale og den har fået vacination osv??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.966 visninger
34 svar
14 synes godt om
14. juli 2013

helle85

vi har fået killinger som snart er 4 uger og jeg er lidt i tvivl hvad folk helst vil have,
om de vil betale for en killing og så få, start pakke med + øremærkning, vacination og Sterilisation/kastration.

eller om de skal være gratis også der ikke bliver gjort alle de andre ting

så i må meget gerne stemme og skrive hvad i har stemt og der kan stemmes på flere ting

og skal men evt tage depositum hvis folk vælger en killing før de kan tages fra moren

der er skrevet flere beløb da jeg ikke har undersøgt hvad det koster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2013

helle85

helle85 skriver:

vi har fået killinger som snart er 4 uger og jeg er lidt i tvivl hvad folk helst vil have,
om de vil betale for en killing og så få, start pakke med + øremærkning, vacination og Sterilisation/kastration.

så i må meget gerne stemme og skrive hvad i har stemt og der kan stemmes på flere ting

og skal men evt tage depositum hvis folk vælger en killing før de kan tages fra moren

afstemningen kom ikke med men i må stadig gerne skrive hvad i helst ville have

Anmeld

14. juli 2013

Fenja09

helle85 skriver:

Du skal ikke gøre hvad nogen ønsker, du skal gøre hvad der er bedst for killingerne og det er efter min overbevisning at blive tilset af en dyrlæge og få 1. vacc. Så kan folk selv re-vacc. Vil du ikke have det bedst med at vide at alle killinger har det godt og er raske?

Dyr skal ikke være gratis.

/Fenja

Anmeld

14. juli 2013

SjeBets

jeg ville hellere give lidt og så var den kastereret, nu har jeg kun haft hankatte og vil ikke have hunkatte. startpakke kunne jeg godt leve uden men som førstegangs katteejer ville det nok være meget rart at få med. Og vaccination ville også være rart nok.

Anmeld

14. juli 2013

gonefishing

Fenja09 skriver:

Du skal ikke gøre hvad nogen ønsker, du skal gøre hvad der er bedst for killingerne og det er efter min overbevisning at blive tilset af en dyrlæge og få 1. vacc. Så kan folk selv re-vacc. Vil du ikke have det bedst med at vide at alle killinger har det godt og er raske?

/Fenja

den er jeg med på!

Anmeld

15. juli 2013

helle85

Fenja09 skriver:

/Fenja

Jeg ville også helst tage dem til dyre læge og få gjort de ting, men jeg skal jo også kunne komme af med dem bagefter, og derfor har jeg oprettet denne debat.

Anmeld

15. juli 2013

Elgaard73

SjeBets skriver:

jeg ville hellere give lidt og så var den kastereret, nu har jeg kun haft hankatte og vil ikke have hunkatte. startpakke kunne jeg godt leve uden men som førstegangs katteejer ville det nok være meget rart at få med. Og vaccination ville også være rart nok.

Men hvis den skal kastereres/stereliseres, kan hun jo ikke komme af med dem førend at de er en 5-6 måneder. Med mindre at TS har tænkt sig at folk kan vende tilbage til hende og få det gjort når katten har den rette alder...Men det lyder da bøvlet.

Anmeld

15. juli 2013

DianaRJS

jeg har selv 3 dejlige misslinger, jeg har valgt at de skal vaccineres inden nogen får dem, det er ganske alm huskatte MEN jeg vil hellere give penge for at de er vaccineret og vide det er gjort + jeg så ved dem der køber mine katte får en sund og rask killing istedet for en der slet ikke har været ved dyrelæge

så jeg vil kalrt råde jer til at købe en der er vaccineret

dog vil jeg sige det er nok med vaccination og ormekur, kasteration og øremærke skal være op til dem der får katten...

Anmeld

15. juli 2013

MorTilEn2013Dreng

helle85 skriver:

Jeg ville helst give det ekstra også den har fået de nødvendige ting.

Anmeld

15. juli 2013

helle85

Elgaard73 skriver:

o

Men hvis den skal kastereres/stereliseres, kan hun jo ikke komme af med dem førend at de er en 5-6 måneder. Med mindre at TS har tænkt sig at folk kan vende tilbage til hende og få det gjort når katten har den rette alder...Men det lyder da bøvlet.

Ja jeg har jeg har også fundet ud af at man helst ikke skal gøre det før de er 5-6 mdr pga nakosen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.