Jeg ammer pt min søn på 5 mdr, men overvejer kraftigt at stoppe, men er SÅ bange for, at jeg fortryder mit valg. Vi har været igennem 2 x brystbetændelse, trøske og en omgang lungebetændelse hvor han var så stoppet i næsen, at amning var en kamp. Jeg kan ikke mætte ham mere, så må slutte af med flaske eller grød, osv. Er i syv sind 
HVorfor stoppede I og hvornår? Fortrød du?
Tak for hjælpen.
Jeg er en stor fan af amning, og vil for stort set ingen pris opgive amning med mine børn
Der er jeg altså lidt "hippie".. men er overbevist om, at det er det allerbedste...... Jeg har en datter på 2 år, og hende stoppede jeg med at amme, da hun var 1 år - kunne sagtens have blevet ved, men valgte at stoppe, da det var besværligt, at skulle pumpe ud til hende, hvis hun skulle passes af mine forældre engang imellem, og lige på det tidspunkt passede det mig fint...
Jeg troede også, at jeg ikke havde nok mælk til min datter, da hun var lille, men fik et godt råd - Bliv VED med at lægge barnet ofte til brystet, så producerer brystet automatisk mere mælk - ved ikke om du har prøvet det? 
Anmeld