Hvornår og hvorfor stoppede I ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.795 visninger
43 svar
7 synes godt om
14. juli 2013

Mum33

Jeg ammer pt min søn på 5 mdr, men overvejer kraftigt at stoppe, men er SÅ bange for, at jeg fortryder mit valg. Vi har været igennem 2 x brystbetændelse, trøske og en omgang lungebetændelse hvor han var så stoppet i næsen, at amning var en kamp. Jeg kan ikke mætte ham mere, så må slutte af med flaske eller grød, osv. Er i syv sind

HVorfor stoppede I og hvornår? Fortrød du?

Tak for hjælpen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2013

MMOGM

l.b. skriver:

Jeg ammer pt min søn på 5 mdr, men overvejer kraftigt at stoppe, men er SÅ bange for, at jeg fortryder mit valg. Vi har været igennem 2 x brystbetændelse, trøske og en omgang lungebetændelse hvor han var så stoppet i næsen, at amning var en kamp. Jeg kan ikke mætte ham mere, så må slutte af med flaske eller grød, osv. Er i syv sind

Tak for hjælpen.

Har en søn på snart 10 mdr. Og mit projekt ammestop starter imorgen. Jeg er ked af jeg ikke stoppede før, da han er blevet så afhængig af brystet om natten og vågner 5-6 gange om natten for at hyggespise 

Anmeld

14. juli 2013

Maja88

Vi stoppede med 7 måneder da hun ikke kunne koncentrere sig mere

Anmeld

14. juli 2013

Mum33

Maja88 skriver:

Vi stoppede med 7 måneder da hun ikke kunne koncentrere sig mere

Det er også lidt problemet her ... kan kigger rundt og slipper brystet on and off konstant

Anmeld

14. juli 2013

mulle85

forrig uge satte jeg amningen ned til kun inden sengetid, min søn er lig fyldt 9 mdr, desværre har han lige været syg og var virkelig vag så han magtede ikke drikke ret meget, så måtte sætte amning op, men begynder igen og sætte det ned, mest fordi han begynder dagpleje næste måned og nu sagtens kan få væske nok!

Anmeld

14. juli 2013

Maja88

l.b. skriver:

Det er også lidt problemet her ... kan kigger rundt og slipper brystet on and off konstant

Ja lige præcis.. så valgte at stoppe.. kunne også kun amme hende om morgenen.. og var ikke altid brystet var fyldt næste morgen

Anmeld

14. juli 2013

Københavnermor

Jeg ammede min datter til hun var 14 måneder og stoppede kun fordi hun selv valgte det fra.

Anmeld

14. juli 2013

VIPpigen

Lilje var 10 måneder da hun ikke ville have mere. Det var hende der sagde "stop". Og så var det bare sådan... Jeg snakkede med sp, og hun fik kun flaske 2 gange om dagen, det vil sige, den ene gang om dagen ville hun ikke have det, så det var kun natflaske hun ville tage. Da hun var 13 måneder ville hun ikke have flaske mere heller...

Anmeld

14. juli 2013

Fenja09

Tak for hjælpen.

Jeg stoppede med at amme Alberte da hun var lidt over 3 måneder gammel. Dvar et valg jeg tog for at have overskud til resten. Hun var lige blevet opereret i hjertet og havde lagt på intensiv og selvom jeg prøvede at malke ud, så var jeg alt for "stresset" til at der var nok. Så personalet rådet mig til at overveje det meget kraftigt - for jeg ville gerne være fortsat, men det krævede for meget psykisk at skulle malke ud hele tiden.

Jeg har ikke fortrudt.

/Fenja

Anmeld

14. juli 2013

MyLove E

l.b. skriver:

Tak for hjælpen.

Jeg stoppede da Elias var 3mdr.
Jeg kunne ikke få det til at fungere, kunne ikke sidde ordentligt. Skulle altid ammepude med. ja jeg skulle helst sidde i en lænestol og ha benene oppe. De var et mareridt at amme ham. Jeg havde så ondt i ryggen. Jeg kæmpe i 3 mdr men gav op til sidst. ..

Jeg har ikke fortrudt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.