Hvorfor er det folk går så meget op i vægt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2013

L&V

Goggelogge skriver:

Det er netop sådan det skal være.. Bare den lille har det godt, og man ved man har spist nogenlunde, så er der bare nogle som tager mere på end andre..

Men man tager jo hverken 20 eller 30 kg på hvis man spiser nogenlunde fornuftigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2013

Goggelogge

Albertsen92 skriver:

Glæder mig til der ingen tvivl er mere
Synes bare ale i min terminsgruppe har store struttende maver allerede.

Men bare vent, ligepludselig kommer det i ryk også går det stærkt mef at den begynder at strutte der ud af

Anmeld

9. juli 2013

fairlady

Ja vil da også skyde på at det er fordi der er rigtig mange der er overvægtige når de bliver gravide. Og når man er gravid og overvægtig samtidig er der øgede risiko for forskellige ting. Derfor. Hvis du ikke har et problem med overvægt, synes jeg da heller ikke du har nogen grund til at bekymre dig om din vægt. 

Godgraviditet til dig.

Anmeld

9. juli 2013

Goggelogge

Månsson skriver:

Men man tager jo hverken 20 eller 30 kg på hvis man spiser nogenlunde fornuftigt

Det er helt klart rigtigt, men der er nogle som tager hurtigere på end andre og nogle hvor der er mere væske, moderkage osv. der fylder i kroppen..

Anmeld

9. juli 2013

L&V

Goggelogge skriver:

Det er helt klart rigtigt, men der er nogle som tager hurtigere på end andre og nogle hvor der er mere væske, moderkage osv. der fylder i kroppen..

Jo jo men man siger jo at en graviditet vejer 13 kg ca og vand er ikke noget man ka gøre ved selvfølgelig men overspisning er jo noget man selv styrre

Anmeld

9. juli 2013

gonefishing

Goggelogge skriver:

Jeg synes det er utroligt hvilken kamp det skal være om hvem der har taget mindst på i deres graviditet..

Jeg startede på 74 og er i dag 35+4 og har taget 14 kg på, og det har jeg det godt med, så længe jeg ved det ikke kun er slik og kage.

Vi kan lave en den modsatte vej
Haha kun 14kg!!! Jeg tog 30 på

Anmeld

9. juli 2013

Swerg

Fordi at det bliver en kamp at smide det efter graviditet og fordi man gerne vil se godt ud efter fødsel

Anmeld

9. juli 2013

UnderStjernerne

Jeg var lidt til den tunge side, da jeg blev gravid, så min jordemoder har sagt at jeg højst må tage 10 kg på.

Nu er jeg 21+2 og har indtil videre taget 4 kg på. Jeg spiser præcis som jeg vil - og det er altså ikke altid sundt! - og så bekymrer jeg mig faktisk ikke særligt meget om vægten. Jo, hvis jeg pludseligt står og har taget 5 kg på, på en uge.. Jeg hører selvfølgelig hvad min jordemoder siger, men det er bestemt ikke noget, der fylder i min hverdag. 

Jeg synes det er vigtigere at lytte efter sin krop.. Jeg tror på at den "fortæller" mig hvis jeg skal ændre noget 

Anmeld

9. juli 2013

Hullabullabulla

Månsson skriver:

Jooooh hvis man får vand i kroppen

Taler af erfaring, +22 kg som alle var væk 10 dage efter fødslen 

Anmeld

9. juli 2013

L&V

Britt88 skriver:

Jooooh hvis man får vand i kroppen

Taler af erfaring, +22 kg som alle var væk 10 dage efter fødslen 

Skrev jeg os i tidligere opslag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.