Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
mortilto <3 skriver: Tilykke:-) 1 gang vidste jeg bare det var en dreng og 2 gang også enda da vi kom til md scanning hee 2 gang statede han med oh sige det en dame og jeg sage nej det ee ikk for ved baee det en dreng han kiggwde underligt på mig og sagw ok jeg kiggwe igen og ja sørme ikk om der kom en tisse frem:-D er glad for jeg sage noget ellers havede jeg gået med den om det var en pige
Tilykke:-) 1 gang vidste jeg bare det var en dreng og 2 gang også enda da vi kom til md scanning hee 2 gang statede han med oh sige det en dame og jeg sage nej det ee ikk for ved baee det en dreng han kiggwde underligt på mig og sagw ok jeg kiggwe igen og ja sørme ikk om der kom en tisse frem:-D er glad for jeg sage noget ellers havede jeg gået med den om det var en pige
Det var da godt der blev kigget en gang til for det ville godt nok være øv at købe alt ind til en pige og ud kommer der en dreng
Men så kan en mor altså mærke det Utoligt!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
BigHope13 skriver: Ja synes også tiden er gået lidt i stå er omkring halvvejs mærket men når man tænker tilbage er det alligevel gået dejligt stærkt.Ejjj hvor skægt med nogle mål på ham så tidligt, det fik vi slet ikke til hverken kønsscanning eller den første md vi var til.Men vi kom så til en ekstra scanning i 21+5 da de ikke kunne gennemføre MD scanningen uge 18 hvor jeg var afsted.Men der blev han målt til 452 g og ca 22-24 cm lang så nu vejer han jo nok noget mere end et halv kg. så skægt altså.Men det da noget af en lang lille en der ligger ved dig så hvis han allerede er 18 cmmen er det altså bare skægt og ekstremt spændende det hele
Ja synes også tiden er gået lidt i stå er omkring halvvejs mærket men når man tænker tilbage er det alligevel gået dejligt stærkt.Ejjj hvor skægt med nogle mål på ham så tidligt, det fik vi slet ikke til hverken kønsscanning eller den første md vi var til.Men vi kom så til en ekstra scanning i 21+5 da de ikke kunne gennemføre MD scanningen uge 18 hvor jeg var afsted.Men der blev han målt til 452 g og ca 22-24 cm lang så nu vejer han jo nok noget mere end et halv kg. så skægt altså.Men det da noget af en lang lille en der ligger ved dig så hvis han allerede er 18 cmmen er det altså bare skægt og ekstremt spændende det hele
Ja det er sjovt allerede at have fået vægt og længde på ham
Men tror ikke de siger noget til MD, fik i hvert fald af vide til NF at man ikke kunne måle og veje dem så tidligt? Men kunne være sjovt hvis vi lige kunne få af vide hvor meget han er vokset
Mariehønen Evigglad <3 skriver: Stort tillykke med jeres fine dreng jeg skal til md scanning på torsdag og glæder mig så meget og se hvad der gemmer sig derinde<3
Stort tillykke med jeres fine dreng jeg skal til md scanning på torsdag og glæder mig så meget og se hvad der gemmer sig derinde<3
Forstår jeg godt Vi skal først til MD d. 2/8, men kunne slet ikke vente så måtte betale mig fra det
emmagirl skriver: Hvor DEJLIGT!!!!
Hvor DEJLIGT!!!!
Ja, en rigtig lille supermand
grinny skriver: Fi Ja det er sjovt allerede at have fået vægt og længde på ham Men tror ikke de siger noget til MD, fik i hvert fald af vide til NF at man ikke kunne måle og veje dem så tidligt? Men kunne være sjovt hvis vi lige kunne få af vide hvor meget han er vokset
Fi
BigHope13 skriver: Vi måtte også selv spørge til md scanningen om hun kunne give nogle mål på ham. Og vægten kunne hun godt regne ud på alle de ting hun havde målt men selve længden er et gæt da de ligger ret godt krøllet sammen.
Vi måtte også selv spørge til md scanningen om hun kunne give nogle mål på ham. Og vægten kunne hun godt regne ud på alle de ting hun havde målt men selve længden er et gæt da de ligger ret godt krøllet sammen.
Ja de ligger meget krøllet Det ser så sjovt ud
grinny skriver: Helt igennem perfekt DRENG Han er lige præcis som han skal være, dog ikke en særlig fotogen dreng Han gemte sig hver gang vi troede der var et godt billed, men det betyder bare at vi har fået en masse billeder og en masse filmklip af ham Da hun skulle se kønnet fik hun lige skyggen af en tissemand, men hurtigt fik lilledrengen en hånd ned på den, for den skulle vi i hvert fald ikke se Men efter lidt tid viste han dog den stolt frem alligevel Ud over det så vi ham sutte på tommelfinger og på hans storetå og vi så ham have hikke Og så var der bare så meget bevægelse i ham, fantastisk at se Vi fik også et glimt af ham i 3d, men han ville ikke være med til det så vi så kun lidt bevægelse og et halvt ansigt Nå, men nu kan i da lige få et billede hvor der i hvert fald ikke er tvivl
Helt igennem perfekt DRENG
Han er lige præcis som han skal være, dog ikke en særlig fotogen dreng Han gemte sig hver gang vi troede der var et godt billed, men det betyder bare at vi har fået en masse billeder og en masse filmklip af ham
Da hun skulle se kønnet fik hun lige skyggen af en tissemand, men hurtigt fik lilledrengen en hånd ned på den, for den skulle vi i hvert fald ikke se Men efter lidt tid viste han dog den stolt frem alligevel
Ud over det så vi ham sutte på tommelfinger og på hans storetå og vi så ham have hikke Og så var der bare så meget bevægelse i ham, fantastisk at se Vi fik også et glimt af ham i 3d, men han ville ikke være med til det så vi så kun lidt bevægelse og et halvt ansigt
Nå, men nu kan i da lige få et billede hvor der i hvert fald ikke er tvivl
Tillykke med den lille prins
KTP86 skriver: Tillykke med den lille prins
Mange tak
grinny skriver: En fodboldspiller og en balletdanser, måske?
En fodboldspiller og en balletdanser, måske?
Fodboldspiller og spring gymnast..
ønskebarn74 skriver: Fodboldspiller og spring gymnast..
Haha, ja det kan godt være
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128