Og det blev en......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2013

grinny

mortilto <3 skriver:

Tilykke:-) 1 gang vidste jeg bare det var en dreng og 2 gang også enda da vi kom til md scanning hee 2 gang statede han med oh sige det en dame og jeg sage nej det ee ikk for ved baee det en dreng han kiggwde underligt på mig og sagw ok jeg kiggwe igen og ja sørme ikk om der kom en tisse frem:-D er glad for jeg sage noget ellers havede jeg gået med den om det var en pige

Det var da godt der blev kigget en gang til for det ville godt nok være øv at købe alt ind til en pige og ud kommer der en dreng 

Men så kan en mor altså mærke det  Utoligt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2013

grinny

BigHope13 skriver:

Ja synes også tiden er gået lidt i stå er omkring halvvejs mærket men når man tænker tilbage er det alligevel gået dejligt stærkt.

Ejjj hvor skægt med nogle mål på ham så tidligt, det fik vi slet ikke til hverken kønsscanning eller den første md vi var til.
Men vi kom så til en ekstra scanning i 21+5 da de ikke kunne gennemføre MD scanningen uge 18 hvor jeg var afsted.
Men der blev han målt til 452 g og ca 22-24 cm lang så nu vejer han jo nok noget mere end et halv kg. så skægt altså.

Men det da noget af en lang lille en der ligger ved dig så hvis han allerede er 18 cm
men er det altså bare skægt og ekstremt spændende det hele

Ja det er sjovt allerede at have fået vægt og længde på ham 

Men tror ikke de siger noget til MD, fik i hvert fald af vide til NF at man ikke kunne måle og veje dem så tidligt? Men kunne være sjovt hvis vi lige kunne få af vide hvor meget han er vokset 

Anmeld

7. juli 2013

grinny

Mariehønen Evigglad <3 skriver:

Stort tillykke med jeres fine dreng jeg skal til md scanning på torsdag og glæder mig så meget og se hvad der gemmer sig derinde<3

Forstår jeg godt  Vi skal først til MD d. 2/8, men kunne slet ikke vente så måtte betale mig fra det 

Anmeld

7. juli 2013

grinny

emmagirl skriver:

Hvor DEJLIGT!!!!  

Ja, en rigtig lille supermand 

Anmeld

7. juli 2013

BigHope13

grinny skriver:

Fi

Ja det er sjovt allerede at have fået vægt og længde på ham 

Men tror ikke de siger noget til MD, fik i hvert fald af vide til NF at man ikke kunne måle og veje dem så tidligt? Men kunne være sjovt hvis vi lige kunne få af vide hvor meget han er vokset 

Vi måtte også selv spørge til md scanningen om hun kunne give nogle mål på ham. Og vægten kunne hun godt regne ud på alle de ting hun havde målt men selve længden er et gæt da de ligger ret godt krøllet sammen.

Anmeld

7. juli 2013

grinny

BigHope13 skriver:

Vi måtte også selv spørge til md scanningen om hun kunne give nogle mål på ham. Og vægten kunne hun godt regne ud på alle de ting hun havde målt men selve længden er et gæt da de ligger ret godt krøllet sammen.

Ja de ligger meget krøllet  Det ser så sjovt ud

Anmeld

7. juli 2013

KTP86

grinny skriver:

Helt igennem perfekt DRENG 

Han er lige præcis som han skal være, dog ikke en særlig fotogen dreng  Han gemte sig hver gang vi troede der var et godt billed, men det betyder bare at vi har fået en masse billeder og en masse filmklip af ham  

Da hun skulle se kønnet fik hun lige skyggen af en tissemand, men hurtigt fik lilledrengen en hånd ned på den, for den skulle vi i hvert fald ikke se  Men efter lidt tid viste han dog den stolt frem alligevel 

Ud over det så vi ham sutte på tommelfinger og på hans storetå og vi så ham have hikke  Og så var der bare så meget bevægelse i ham, fantastisk at se  Vi fik også et glimt af ham i 3d, men han ville ikke være med til det så vi så kun lidt bevægelse og et halvt ansigt 

Nå, men nu kan i da lige få et billede hvor der i hvert fald ikke er tvivl  

Tillykke med den lille prins  

Anmeld

7. juli 2013

grinny

KTP86 skriver:

Tillykke med den lille prins  

Mange tak 

Anmeld

7. juli 2013

ønskebørn74

grinny skriver:

En fodboldspiller og en balletdanser, måske?  

Fodboldspiller og spring gymnast.. 

Anmeld

7. juli 2013

grinny

ønskebarn74 skriver:

Fodboldspiller og spring gymnast.. 

Haha, ja det kan godt være 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.