Og det blev en......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2013

grinny

Alexander&Lærke skriver:

Tillykke med den kommende dreng..... 

Mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2013

BigHope13

grinny skriver:

ÅÅÅhHelt igennem perfekt DRENG 

Han er lige præcis som han skal være, dog ikke en særlig fotogen dreng  Han gemte sig hver gang vi troede der var et godt billed, men det betyder bare at vi har fået en masse billeder og en masse filmklip af ham  

Da hun skulle se kønnet fik hun lige skyggen af en tissemand, men hurtigt fik lilledrengen en hånd ned på den, for den skulle vi i hvert fald ikke se  Men efter lidt tid viste han dog den stolt frem alligevel 

Ud over det så vi ham sutte på tommelfinger og på hans storetå og vi så ham have hikke  Og så var der bare så meget bevægelse i ham, fantastisk at se  Vi fik også et glimt af ham i 3d, men han ville ikke være med til det så vi så kun lidt bevægelse og et halvt ansigt 

Nå, men nu kan i da lige få et billede hvor der i hvert fald ikke er tvivl  

Åhh hvor fantastisk stort tillykke med en lille prins.
Er det ikke bare fantastisk at vide hvad der gemmer sig derinde
lyder som en sjov og helt igennem skøn scanning

Anmeld

6. juli 2013

grinny

BigHope13 skriver:

Åhh hvor fantastisk stort tillykke med en lille prins.
Er det ikke bare fantastisk at vide hvad der gemmer sig derinde
lyder som en sjov og helt igennem skøn scanning

Det er helt fantastisk, og nu er det ikke en den mere, men vores lille supermand 

Det var en rigtig skøn skanning, vi fik 50 minutter fordi han var en bølle, men det endte med nogle rigtige gode filmklip og billeder 

Anmeld

6. juli 2013

BigHope13

grinny skriver:

J

Det er helt fantastisk, og nu er det ikke en den mere, men vores lille supermand 

Det var en rigtig skøn skanning, vi fik 50 minutter fordi han var en bølle, men det endte med nogle rigtige gode filmklip og billeder 

Ja lige præcis og man får et lidt bedre billede af hvad der er i vente, synes jeg selv
ej hvor fantastisk.
Vi måtte også se spændte til i 40 min før scanningsbilleder damen kunne se tappen med sikkerhed Hehe. hvert minut og billede er bare guld værd.

Anmeld

6. juli 2013

grinny

BigHope13 skriver:

Ja lige præcis og man får et lidt bedre billede af hvad der er i vente, synes jeg selv
ej hvor fantastisk.
Vi måtte også se spændte til i 40 min før scanningsbilleder damen kunne se tappen med sikkerhed Hehe. hvert minut og billede er bare guld værd.

Det er virkelig guld værd og jeg kunne bare ha' blevet liggende 

Hver bevægelse, og hjertet + lyden. Bare en helt fantastisk følelse!

Og så, så vi ham drikke fostervand, haha  

Anmeld

6. juli 2013

BigHope13

grinny skriver:

hvo

Det er virkelig guld værd og jeg kunne bare ha' blevet liggende 

Hver bevægelse, og hjertet + lyden. Bare en helt fantastisk følelse!

Og så, så vi ham drikke fostervand, haha  

Ej hvor skønt altså
bare man dog lige kunne få sådan en times kig derind hver dag
bliver så dejligt når de kommer ud at man bare kan kigge på dem når man har lyst

Anmeld

6. juli 2013

Krussedulle

grinny skriver:

Helt igennem perfekt DRENG 

Han er lige præcis som han skal være, dog ikke en særlig fotogen dreng  Han gemte sig hver gang vi troede der var et godt billed, men det betyder bare at vi har fået en masse billeder og en masse filmklip af ham  

Da hun skulle se kønnet fik hun lige skyggen af en tissemand, men hurtigt fik lilledrengen en hånd ned på den, for den skulle vi i hvert fald ikke se  Men efter lidt tid viste han dog den stolt frem alligevel 

Ud over det så vi ham sutte på tommelfinger og på hans storetå og vi så ham have hikke  Og så var der bare så meget bevægelse i ham, fantastisk at se  Vi fik også et glimt af ham i 3d, men han ville ikke være med til det så vi så kun lidt bevægelse og et halvt ansigt 

Nå, men nu kan i da lige få et billede hvor der i hvert fald ikke er tvivl  

Stort tillykke!!

Anmeld

6. juli 2013

grinny

BigHope13 skriver:

Ej hvor skønt altså
bare man dog lige kunne få sådan en times kig derind hver dag
bliver så dejligt når de kommer ud at man bare kan kigge på dem når man har lyst

Haha, ja bare lige sådan en drive-in skanning hver dag 

Hvornår mærkede du egentlig liv? Kan slet ikke vente til at mærke ham

Anmeld

6. juli 2013

grinny

Krussedulle skriver:

Stort tillykke!!

Mange tak 

Anmeld

6. juli 2013

UnderStjernerne

Stort tillykke med din lille dreng! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.