Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Helt igennem perfekt DRENG
Han er lige præcis som han skal være, dog ikke en særlig fotogen dreng Han gemte sig hver gang vi troede der var et godt billed, men det betyder bare at vi har fået en masse billeder og en masse filmklip af ham
Da hun skulle se kønnet fik hun lige skyggen af en tissemand, men hurtigt fik lilledrengen en hånd ned på den, for den skulle vi i hvert fald ikke se Men efter lidt tid viste han dog den stolt frem alligevel
Ud over det så vi ham sutte på tommelfinger og på hans storetå og vi så ham have hikke Og så var der bare så meget bevægelse i ham, fantastisk at se Vi fik også et glimt af ham i 3d, men han ville ikke være med til det så vi så kun lidt bevægelse og et halvt ansigt
Nå, men nu kan i da lige få et billede hvor der i hvert fald ikke er tvivl
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
grinny skriver: Helt igennem perfekt DRENG Han er lige præcis som han skal være, dog ikke en særlig fotogen dreng Han gemte sig hver gang vi troede der var et godt billed, men det betyder bare at vi har fået en masse billeder og en masse filmklip af ham Da hun skulle se kønnet fik hun lige skyggen af en tissemand, men hurtigt fik lilledrengen en hånd ned på den, for den skulle vi i hvert fald ikke se Men efter lidt tid viste han dog den stolt frem alligevel Ud over det så vi ham sutte på tommelfinger og på hans storetå og vi så ham have hikke Og så var der bare så meget bevægelse i ham, fantastisk at se Vi fik også et glimt af ham i 3d, men han ville ikke være med til det så vi så kun lidt bevægelse og et halvt ansigt Nå, men nu kan i da lige få et billede hvor der i hvert fald ikke er tvivl
Tillykke sødeste..
ønskebarn74 skriver: Tillykke sødeste..
Tak Fantastisk oplevelse!
Nu er det snart din tur
Hvor dejligt
grinny skriver: Tak Fantastisk oplevelse! Nu er det snart din tur
Jep.. Jubiiiii..
På lørdag..
esioul skriver: Hvor dejligt
Tak søde
ønskebarn74 skriver: Jep.. Jubiiiii.. På lørdag..
Ihh Det er jo lige om lidt
Har du en fornemmelse? Jeg har drømt 3 gange at det var en dreng, og jeg fik jo ret
grinny skriver: Ihh Det er jo lige om lidt Har du en fornemmelse? Jeg har drømt 3 gange at det var en dreng, og jeg fik jo ret
Overhovedet ikke..
Men de kunne begge blive fodboldspillere..
ønskebarn74 skriver: Overhovedet ikke.. Men de kunne begge blive fodboldspillere..
En fodboldspiller og en balletdanser, måske?
Tillykke med den kommende dreng.....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128