Og det blev en......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2013

Louise H.

Tillykke med drengemaven!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2013

grinny

Louise <3 Isabella skriver:

Tillykke med drengemaven!

Tak  Glæder mig til at jeg kan vise en mave frem 

Anmeld

7. juli 2013

BigHope13

grinny skriver:

D

Der er jo lang tid til  Han må bare gerne sparke til nu, haha 

Hehe ja gik også bare og ventede og ventede og ventede,
vidste jo godt det var meget normalt at mærke mellem uge 18-22 men det måtte hellere være før end senere
Ved du hvordan din moderkage ligger? For hvis den ligger foran kan der nogen gange gå lidt længere tid før man rigtig mærker noget.

Anmeld

7. juli 2013

grinny

BigHope13 skriver:

Hehe ja gik også bare og ventede og ventede og ventede,
vidste jo godt det var meget normalt at mærke mellem uge 18-22 men det måtte hellere være før end senere
Ved du hvordan din moderkage ligger? For hvis den ligger foran kan der nogen gange gå lidt længere tid før man rigtig mærker noget.

Moderkagen ligger bag hans hoved så den er slet ikke i vejen 

Håber at mærke noget om en uge eller 2 

Anmeld

7. juli 2013

BigHope13

grinny skriver:

Moderkagen ligger bag hans hoved så den er slet ikke i vejen 

Håber at mærke noget om en uge eller 2 

Super min ligger også oppe bag ind mod min ryg, så det ikke dem der er skyld i det.
Ja det kunne også sagtens ske.
Jeg blev ved at sige til mig selv, inden for den næste måneder mærker du ham Hehe
men bare glæd dig, jeg er blevet så forelsket i det lille liv på de få uger Jeg har mærket ham. nu jeg 23 uger henne og kan se hvordan maven hopper rundt når han bevæger sig, når jeg ligger ned, det er bare så skægt.

Anmeld

7. juli 2013

grinny

BigHope13 skriver:

Super min ligger også oppe bag ind mod min ryg, så det ikke dem der er skyld i det.
Ja det kunne også sagtens ske.
Jeg blev ved at sige til mig selv, inden for den næste måneder mærker du ham Hehe
men bare glæd dig, jeg er blevet så forelsket i det lille liv på de få uger Jeg har mærket ham. nu jeg 23 uger henne og kan se hvordan maven hopper rundt når han bevæger sig, når jeg ligger ned, det er bare så skægt.

Åhr det lyder bare så fantastisk skønt  Kan slet slet ikke vente, og det er nu tiden kommer til at gå langsomt 

Men blev faktisk overrasket over at han allerede er 18 cm. og vejer 168 g. 

Anmeld

7. juli 2013

Christina :-)

Tilykke:-) 1 gang vidste jeg bare det var en dreng og 2 gang også enda da vi kom til md scanning hee 2 gang statede han med oh sige det en dame og jeg sage nej det ee ikk for ved baee det en dreng han kiggwde underligt på mig og sagw ok jeg kiggwe igen og ja sørme ikk om der kom en tisse frem:-D er glad for jeg sage noget ellers havede jeg gået med den om det var en pige

Anmeld

7. juli 2013

BigHope13

grinny skriver:

Åhr det lyder bare så fantastisk skønt  Kan slet slet ikke vente, og det er nu tiden kommer til at gå langsomt 

Men blev faktisk overrasket over at han allerede er 18 cm. og vejer 168 g. 

Ja synes også tiden er gået lidt i stå er omkring halvvejs mærket men når man tænker tilbage er det alligevel gået dejligt stærkt.

Ejjj hvor skægt med nogle mål på ham så tidligt, det fik vi slet ikke til hverken kønsscanning eller den første md vi var til.
Men vi kom så til en ekstra scanning i 21+5 da de ikke kunne gennemføre MD scanningen uge 18 hvor jeg var afsted.
Men der blev han målt til 452 g og ca 22-24 cm lang så nu vejer han jo nok noget mere end et halv kg. så skægt altså.

Men det da noget af en lang lille en der ligger ved dig så hvis han allerede er 18 cm
men er det altså bare skægt og ekstremt spændende det hele

Anmeld

7. juli 2013

Guldet

Stort tillykke med jeres fine dreng jeg skal til md scanning på torsdag og glæder mig så meget og se hvad der gemmer sig derinde<3

Anmeld

7. juli 2013

mommy1991

grinny skriver:

Helt igennem perfekt DRENG 

Han er lige præcis som han skal være, dog ikke en særlig fotogen dreng  Han gemte sig hver gang vi troede der var et godt billed, men det betyder bare at vi har fået en masse billeder og en masse filmklip af ham  

Da hun skulle se kønnet fik hun lige skyggen af en tissemand, men hurtigt fik lilledrengen en hånd ned på den, for den skulle vi i hvert fald ikke se  Men efter lidt tid viste han dog den stolt frem alligevel 

Ud over det så vi ham sutte på tommelfinger og på hans storetå og vi så ham have hikke  Og så var der bare så meget bevægelse i ham, fantastisk at se  Vi fik også et glimt af ham i 3d, men han ville ikke være med til det så vi så kun lidt bevægelse og et halvt ansigt 

Nå, men nu kan i da lige få et billede hvor der i hvert fald ikke er tvivl  

Hvor DEJLIGT!!!!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.