Stella er bare så syg...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2009

Tynen

Smider lige en lille update.

Da hun vågnede fik hun spist et par sodavandsis og lå vågen hos mig en times tid.
Så faldt hun i søvn og jeg var bare så glad for at vi havde fået noget væske i hende.
Pludselig vågnede hun med et sæt og kastede det hele spontant op udover mig og sofaen.. Arhmen.. Jeg var bare fuldstændig magtesløs.
Der var så meget at jeg slet ikke tror kroppen har optaget noget af væsken (Altså.. Nu er jeg jo ikke pro på sådan noget)
Derefter fik hun mere feber og lå helt slap og ligeglad og hyperventilerede flere gange. Tror mest det var fordi hun havde kvalme og prøvede at bekæmpe det.

Vi ringede til vagtlægen ved 18-tiden og blev bedt om at komme ind.
Og her må jeg sige..
Sikke en service vi fik.. Det har jeg sgu alligevel aldrig prøvet - Hun blev ligefrem undersøgt på kryds og tværs og vi blev lyttet 100% på.
Derudover fik vi en masse råd til hvad vi måtte give hende og ikke må give hende.
Han kunne dog ikke lige at hun ikke havde tisset siden middag og gav os en frist på 6 timer til at få noget væske i hende, ellers skulle vi komme ind på Børneafd. og få noget væske i hende.
WOW!  Jeg var så positivt overrasket da vi gik derfra!

Da vi kom hjem kvikkede hun faktisk rigtig meget op og fik lidt vand, iste, saftevand i sig og en lille smule mad.
Vi gik i seng kl. 2130 og har haft en nat uden bræk.
Dog vågnede hun mange gange og beklagede sig, så ved ikke helt om det er helt ovre endnu.

Nu ligger vi og ser DR1 på fifaen og afventer situationen efter en kop te med masser af sukker og lidt ristet brød.

Tusinde tak for jeres søde ord - Det varmer altså når man føler sig helt alene (Eller Stig var der jo, men han tager ikke sådan noget opkast så nært   ), frustreret og magtesløs

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2009

Tynen

ann-kristina skriver:

Hej
Af frygt for at få hug nu, bliver jeg bare lige nødt til at indskyde en lille kommentar om vagtlæger, som det lyder til at alle har dårlig erfaringer med. Lægevagter er jo altså bare helt almindelige praktiserende læger, der på skift passer vagten om aftenen/natten. Det er jo ikke sådan en slags "speciel dårlig læge" man sætter til at passe vagten om natten, fordi man ikke kan få andre til det....

Men forøvrigt vil jeg også indskyde at så længe hun har våde bleer og ikke er for sløv så er det ok. Men kontakt vagtlægen hvis du er i tvivl. Jeg er sikker på at de gerne vil se på hende hvis du ønsker det. Jeg ville også prøve med saltkiks, sodavandsis, bananer, saftevand, vingummibamser eller hvad hun nu kan lide. 

Ann-Kristina (som altså også kører vagtlæge indimellem)

Selvfølgelig får du ikke hug

Det er bare fordi jeg har haft så mange (Mange? Altså nu render vi ikke så tit derude   ) trælse oplevelser med læger der ikke gad og undersøge en når man var der, gav forkert diagnose, og ikke tager en seriøst og mest af alt ikke gad og lytte til en.
Efter sådan et par gange synes jeg bare ikke lysten til at komme derud har været så prangende

Anmeld

11. juli 2009

linemus

Dejligt at høre at hun er i bedring, og at I havde et godt besøg hos vagtlægen, så I (du) kunne få ro i sindet. Jeg krydser fingre for, det kun fremad fra nu af.

Knus Line

Anmeld

11. juli 2009

birgittemarie

Puha da for en grim omgang, Trine!

Det var virkelig rart at høre, I fik en god behandling hos vagtlægen og at hun har det bedre nu.

Rigtig god bedring til stakkels lille Stella!

Knus B

Anmeld

11. juli 2009

Muffinmus

Håber det går den rigtige vej idag..stakkels lille pige...Har du fået din mor til at sy bodyen om??

Anmeld

11. juli 2009

Lene76

godt at høre at hun er næsten er ovenpå igen.....håber ik der kommer flere

håber i får en go weekend.

Anmeld

11. juli 2009

Christopher&Andreas

årh stakkels Stella kan godt forstå din frustration findes intet værre end når sit barn er syg... håber snart hun får det bedre...
god bedring med hende.....
knus gitte

Anmeld

11. juli 2009

Lulle25

Sikke en omgang. Håber Stella er rask igen mathilde har haft sådan en tur op til flere gange og man bliver sgu så bange for de er jo virkelig dårlige, føler med jer og god bedring Knus louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.