Stella er bare så syg...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2009

Rasmine

ÆV, lort.
Hvordan går det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2009

Helle30

Hej Trine.
Som andre skriver, så ville jeg give hende safttevand eller måske cola, og hvis I har nogle saltkiks, ja så smager de jo godt og kan gøre noget godt for hendes saltbalance. - Og så tror jeg måske, du bare skal stille tingene, dér hvor Stella kan nå dem, så hun selv kan blive interesseret (om muligt) og gå ombord i det. Jeg tror, at hvis de fornemmer, man bare VIL have dette eller hint i dem, så stejler de mere - hvis du forstår?
Mht. vagtlægen, så ville jeg ikke tøve ét sekund med at ringe. De skal bare tage deres opgave alvorligt, skal de - og det er jo ikke noget med, at du er pylret, hvis pigen har kastet op så mange gange. Desuden er Stella jo ikke generelt syg (som jeg husker det) så de må jo fatte, at du ikke bare ringer hver weekend, fordi hun har fået et blåt mærke.
- Og så tror jeg iøvrigt, at den seneste tids uheld og debat har blødet lidt op på velvilligheden til at SE patienten "live" i stedet for at ordinere frisk luft og kamillethe.

God bedring med hende Trine Helle

Anmeld

10. juli 2009

ann-kristina

Hej
Af frygt for at få hug nu, bliver jeg bare lige nødt til at indskyde en lille kommentar om vagtlæger, som det lyder til at alle har dårlig erfaringer med. Lægevagter er jo altså bare helt almindelige praktiserende læger, der på skift passer vagten om aftenen/natten. Det er jo ikke sådan en slags "speciel dårlig læge" man sætter til at passe vagten om natten, fordi man ikke kan få andre til det....

Men forøvrigt vil jeg også indskyde at så længe hun har våde bleer og ikke er for sløv så er det ok. Men kontakt vagtlægen hvis du er i tvivl. Jeg er sikker på at de gerne vil se på hende hvis du ønsker det. Jeg ville også prøve med saltkiks, sodavandsis, bananer, saftevand, vingummibamser eller hvad hun nu kan lide. 

Ann-Kristina (som altså også kører vagtlæge indimellem)

Anmeld

10. juli 2009

ivfmarie

ann-kristina skriver:

Hej
Af frygt for at få hug nu, bliver jeg bare lige nødt til at indskyde en lille kommentar om vagtlæger, som det lyder til at alle har dårlig erfaringer med. Lægevagter er jo altså bare helt almindelige praktiserende læger, der på skift passer vagten om aftenen/natten. Det er jo ikke sådan en slags "speciel dårlig læge" man sætter til at passe vagten om natten, fordi man ikke kan få andre til det....

Men forøvrigt vil jeg også indskyde at så længe hun har våde bleer og ikke er for sløv så er det ok. Men kontakt vagtlægen hvis du er i tvivl. Jeg er sikker på at de gerne vil se på hende hvis du ønsker det. Jeg ville også prøve med saltkiks, sodavandsis, bananer, saftevand, vingummibamser eller hvad hun nu kan lide. 

Ann-Kristina (som altså også kører vagtlæge indimellem)

Det er sgu bare ok...
Personligt undgår jeg helst vagtlægerne, men det er pga den lange ventetid.

Og Tynen.. Håber at Stella-pigen har fået det bedre nu??

Marie

Anmeld

10. juli 2009

Loggidut

aj tynen...går det bedre med hende?

det er bare så synd når man ikke kan forklare dem hvorfor det sker, eller i det hele taget hvad der sker...

revet æble, ristet brød og cola...det er en kost der skulle funke når de har det sådan, selv om andre nok har sagt det allerede.

rigtig god bedring med det bette pus, håber hun allerede har fået det bedre!

Anmeld

10. juli 2009

linemus

Håber hun ligger og sover sødt nu, og krydser fingre for bræk-fri nat, så I alle kan få sovet. Skriv nu hvordan det går med hende, når du kommer på.

Knus Line

Anmeld

10. juli 2009

BellaT

Håber også at hun putter sødt nu og moar og Stella kan få en fredelig nat.
God bedring til Stella..

Anmeld

10. juli 2009

Susan1978

øvs..så er mave fluen også landet i nordjylland.. 

den huserer også hernede..  forbistrede sygdom..

giv hende noget æblejuice og nogle mariekiks..

også rigtig god bedring med hende,,

Anmeld

10. juli 2009

Louise mortil4

ihh hvor jeg føler med lille pigen, hvor er det synd hun skal i gennem det. Har hun det bedre??

Anmeld

11. juli 2009

Mie A

Ja, hvordan går det med hende...??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.