Update på: NF scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.536 visninger
24 svar
9 synes godt om
2. juli 2013

CroQuis

Update på:  https://www.baby.dk/debat/220369pi1/januar-2014/nf-scanning.aspx

Ja så kom vi til NF idag. 

Der var liv og glade dage hos vores lille hvalp - hvad vi ikke fik set af bevægelser med arme, ben, hikke, vende og dreje.. Og ja hjertelyden fik vi også med.. SHIT der er gang i det   

Skulle være 12+0 idag, men til trods for at vi kendte dato for æu osv, blev vi sat en dag tilbage, så er altså 11+6 idag, og termin den 15/1 i stedet for 14/1 - det forstår jeg ikke helt, men det var åbenbart hvad størrelsen sagde 

Grundet at jeg jo har haft tvillinger, og den ene døde omkring uge 8, kunne de åbenbart ikke bruge blodprøven til noget, som lægen havde taget i uge 9+6 ?????? 

Så risiko, baseret på nakkefolden, min alder osv, uden blodprøve blev 1:4500  Det skulle være godt, men undres lidt over hvorfor de laver den uden en blodprøve.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2013

CroQuis

Op 

Anmeld

3. juli 2013

l.kjoeller

dejligt at det gik godt

Anmeld

3. juli 2013

BigHope13

CroQuis skriver:

Der var liv og glade dage hos vores lille hvalp - hvad vi ikke fik set af bevægelser med arme, ben, hikke, vende og dreje.. Og ja hjertelyden fik vi også med.. SHIT der er gang i det   

Skulle være 12+0 idag, men til trods for at vi kendte dato for æu osv, blev vi sat en dag tilbage, så er altså 11+6 idag, og termin den 15/1 i stedet for 14/1 - det forstår jeg ikke helt, men det var åbenbart hvad størrelsen sagde 

Grundet at jeg jo har haft tvillinger, og den ene døde omkring uge 8, kunne de åbenbart ikke bruge blodprøven til noget, som lægen havde taget i uge 9+6 ?????? 

Så risiko, baseret på nakkefolden, min alder osv, uden blodprøve blev 1:4500  Det skulle være godt, men undres lidt over hvorfor de laver den uden en blodprøve.. 

Hvor fantastisk med en livlig lille en til nf scanning.
Godt at alt er som det skal være

Anmeld

3. juli 2013

**Ønskebabyen

CroQuis skriver:

Stort tillykke med den veloverståede NF.. Så er vi indtil videre lige langt nu må vi se imorgen om min termin bliver rykket der

Anmeld

3. juli 2013

CroQuis

BigHope13 skriver:

Hvor fantastisk med en livlig lille en til nf scanning.
Godt at alt er som det skal være

Mange tak ! 

Nu har vi nået en milepæl, og det er altså virkelig stort 

NF og 2. trimester, hold da op 

Anmeld

3. juli 2013

CroQuis

**Ønskebabyen skriver:

Stort tillykke med den veloverståede NF.. Så er vi indtil videre lige langt nu må vi se imorgen om min termin bliver rykket der

Mange tak, glæder mig til at høre om din imorgen 

Og ja, så er vi jo lige langt, men må se om du også bliver rykket 

Synes bare det er underligt at de faktisk  kan rykke datoen, når man kender den præcise dag for befrugtning, men hva' - føder jo ikke præcis på termins-datoen alligevel 

Anmeld

3. juli 2013

CroQuis

l.kjoeller skriver:

dejligt at det gik godt

Jaaa, meget.. Det er et kæmpe bump vi lige er kommet over dér 

Anmeld

3. juli 2013

**Ønskebabyen

CroQuis skriver:

Mange tak, glæder mig til at høre om din imorgen 

Og ja, så er vi jo lige langt, men må se om du også bliver rykket 

Synes bare det er underligt at de faktisk  kan rykke datoen, når man kender den præcise dag for befrugtning, men hva' - føder jo ikke præcis på termins-datoen alligevel 

Det kan de da sagtens.. Det er jo ikke alle æg der sætter dig fast lige hurtigt..

Skal nok lige Update imorgen engang glæder mig!!

Anmeld

3. juli 2013

CroQuis

**Ønskebabyen skriver:

Det kan de da sagtens.. Det er jo ikke alle æg der sætter dig fast lige hurtigt..

Skal nok lige Update imorgen engang glæder mig!!

Nårh ja, det er selvfølgelig rigtig nok 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.