NF scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

749 visninger
13 svar
0 synes godt om
25. juni 2013

CroQuis

Så kom brevet.. 6 dage efter lægebesøg 

Skal til scanning tirsdag den 2/7 hvor jeg er 12+0 

Nu bliver man da både nervøs og glad på én gang 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2013

Lou

CroQuis skriver:

Ihh hvor er det bare super fedt!! Det må være den skønneste følelse at være nået dertil!!  og der er endda ikke særlig længe til scanningen, så du kommer ikke til at vente en evighed!! Weee

Man skal først ringe til sin egen læge, når man har været til tryghedsscanningen på fertilitetsklinikken ikke? Eller hvad gjorde i?

Anmeld

25. juni 2013

**Ønskebabyen

Lou skriver:

Ihh hvor er det bare super fedt!! Det må være den skønneste følelse at være nået dertil!!  og der er endda ikke særlig længe til scanningen, så du kommer ikke til at vente en evighed!! Weee

Man skal først ringe til sin egen læge, når man har været til tryghedsscanningen på fertilitetsklinikken ikke? Eller hvad gjorde i?

Jo Det skulle de også meget gerne fortælle dig oppe på den klinik du er tilknyttet

Men når du har været til scanning ringer du bare en af de efterfølgende dage, til egen læge og siger du er gravid og du skal have en tid til VJ

Anmeld

25. juni 2013

**Ønskebabyen

CroQuis skriver:

Skønt Så fik du jo også hurtigt dit brev.

Anmeld

25. juni 2013

CroQuis

Lou skriver:

Neeej, det er der nemlig ikke.  Havde frygtet at jeg først ville få tid til scanning i uge 13.

Jo altså, jeg havde ts i uge 7 og igen i uge 8 da den ene tvilling lå lidt længere væk. Og var først hos lægen i uge 10 - og ser det faktisk som bonus at scanningen var overstået inden lægebesøget, for så lavede lægen ikke en GU 

Anmeld

25. juni 2013

sabrina89

snyd  lækkert at du har fået brev så hurtigt.  jeg venter stadig på brev det er 2 uger siden jeg var ved læge, men mon ikke det kommer i denne uge. 

Anmeld

25. juni 2013

CroQuis

**Ønskebabyen skriver:

Skønt Så fik du jo også hurtigt dit brev.

Meget! 

Anmeld

25. juni 2013

CroQuis

sabrina89 skriver:

snyd  lækkert at du har fået brev så hurtigt.  jeg venter stadig på brev det er 2 uger siden jeg var ved læge, men mon ikke det kommer i denne uge. 

Hvor langt er du henne?

Anmeld

25. juni 2013

sabrina89

CroQuis skriver:

Hvor langt er du henne?

jeg er 10+0 idag 

Anmeld

25. juni 2013

CroQuis

sabrina89 skriver:

jeg er 10+0 idag 

Hold da op.  Så har du da ventet længe 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.