hmm.. lidt at tænke over...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2013

FamilenStorm

Wampires skriver:

Synes det er sjovt at se hvor meget ham der satte vores alarm til havde ret da han sagde:

"folk vil gerne betale tusindvis af kroner for at indrette deres hjem men rigtig mange krummer tæer når det kommer til at sikre de ting de har i hjemmet"

Lige nu for 329 kr. pr. mdr. kan man få en alarm, med 2* røgdetektorer, 1* varmeføler, 1 kamerasensor, og en dørkontakt (tror faktisk godt der er flere kontakter med men vi havde kun brug for den ene).

Vores indboforsikring faldt lige med 800 kr. da vi første gang fik alarm installeret, og vi fik en utrolig rolig nattesøvn da man kan sætte den til mens man sover ved at den aktiverer kontakterne men ikke rumsensorerne....

Der er også panikalarm hvor man bliver ringet op indenfor max 2 min af en vagt der er på vej ud til en og hvis det virker fishy ringer de til politet med det samme på et direkte nummer de har så politiet kommer ud sammen med dem...

Vi har ikke engang særlig mange ting af værdi eller særlig stor værdi da det er gamle ting det meste af det... Vi bor i lejlighed på 1. sal...

Må meget gerne begrunde Jeres svar Kunne være interessant at se hvad folk selv mener om ikke at have en alarm når den faktisk koster mindre end at have internet og tv

Her har vi også alarm.. Giver en dejlig tryghednår man sover om natten, eller når man er på ferie..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2013

MorTil4<3

Wampires skriver:

Synes det er sjovt at se hvor meget ham der satte vores alarm til havde ret da han sagde:

"folk vil gerne betale tusindvis af kroner for at indrette deres hjem men rigtig mange krummer tæer når det kommer til at sikre de ting de har i hjemmet"

Lige nu for 329 kr. pr. mdr. kan man få en alarm, med 2* røgdetektorer, 1* varmeføler, 1 kamerasensor, og en dørkontakt (tror faktisk godt der er flere kontakter med men vi havde kun brug for den ene).

Vores indboforsikring faldt lige med 800 kr. da vi første gang fik alarm installeret, og vi fik en utrolig rolig nattesøvn da man kan sætte den til mens man sover ved at den aktiverer kontakterne men ikke rumsensorerne....

Der er også panikalarm hvor man bliver ringet op indenfor max 2 min af en vagt der er på vej ud til en og hvis det virker fishy ringer de til politet med det samme på et direkte nummer de har så politiet kommer ud sammen med dem...

Vi har ikke engang særlig mange ting af værdi eller særlig stor værdi da det er gamle ting det meste af det... Vi bor i lejlighed på 1. sal...

Må meget gerne begrunde Jeres svar Kunne være interessant at se hvad folk selv mener om ikke at have en alarm når den faktisk koster mindre end at have internet og tv

vi har intet af alarm i vores hus, og konkret simpelthen fordi min mand selv er vagt og han mener i bund og grund at det er død unødvendigt ..
ik fordi han er vagt og kan passe på huset, da han jo ofte er på arbejde. men pga vagters steder de er når alarmen går, oftes er de flere km væk og kan ikk være der indenfor de få minutter de praler med, og oftes vil politiet intet gøre medmindre tyven ER i huset når man ringer, når de at stikke af, ja så lunter politiet ud til en når DE har tid

så ja, nooo alarms her

og så også fordi vores hus er der ik spicelt meget der er værd at stjæle hehe

Anmeld

2. juli 2013

Sabina92

Wampires skriver:

Vi har også alarm det er et must når man er vagt selv (: - og rigtig god tryghed når man er alene hjemme (:

Anmeld

2. juli 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
l.b. skriver:

Men nu skal manden jo også sælge alarmer, så selvfølgelig siger han sådan  Jeg har aldrig hørt om et indbrud hvor de smadrer alt - det er vist kun i film de gør de. De enkelte gange der har været indbrud i vores område, har der været lidt rod og de har taget nogle smykker. Ubehageligt ja, men sætter vi alle alermer op, ja så bliver det bare til væbnede røverier, så vi skulle bare problemet til et nyt niveau  

det var ikke ham der fortalte det med smadringen det er noget et nært familiemedlem oplevede at komme hjem til...

de havde ikke fundet noget af værdi så i stedet havde de smadret alting og bl.a. også tisset på gulvætppet og revet billeder og plakater ned af væggen og itu...

Så det sker desværre... dette familiemedlem havde ingen h*n kunne sætte finger på der kunne være sure der ville gøre dette... er ikke relateret til bander på nogen måder... Så der kunne altså ikke rigtig være tale om hævn men blot frustrede tyve der ikke fandt noget de kunne sælge videre...

Anmeld

2. juli 2013

Wampires

-Sigrid- skriver:

Jeg mangler en "nej, men det gør vi når vi flytter" 

uuhhh... troede jeg havde dækket mig ind med mulighederne mente ellers jeg satte en med - nej men overvejer det?

Anmeld

2. juli 2013

Wampires

Flodkilling skriver:

På trods af at jeg har haft indbrud før i lejlighed, så synes jeg det er lidt vildt når man overvejer røgkanoner og ekstrem alarmer i en lejlighed

Hvis jeg boede i hus var det en anden sag, der ville jeg helt klart skaffe det hele! Men synes det er mange penge at bruge på noget hvis man bor i lejlighed og ikke har de vilde kunst ting til flere 500.000 kr.

LOL så ekstremt er det så heller ikke det vi har..

Røgalarmerne er helt almindelig røgalarmer blot at disse er af nyere dato så fremfor at "lugter" røgen så ser de røgen så man kan åbne ud til opgangen til trods for rygere uden frygt for at alarmen går for brand i lejligheden

Anmeld

2. juli 2013

Mum33

Wampires skriver:

det var ikke ham der fortalte det med smadringen det er noget et nært familiemedlem oplevede at komme hjem til...

de havde ikke fundet noget af værdi så i stedet havde de smadret alting og bl.a. også tisset på gulvætppet og revet billeder og plakater ned af væggen og itu...

Så det sker desværre... dette familiemedlem havde ingen h*n kunne sætte finger på der kunne være sure der ville gøre dette... er ikke relateret til bander på nogen måder... Så der kunne altså ikke rigtig være tale om hævn men blot frustrede tyve der ikke fandt noget de kunne sælge videre...

Og det er selvfølgelig rigtigt væmmeligt at opleve, men jeg tror bare ikke alarmer løser noget, ligesom jeg ikke vil gå og være bange for indbrud, overfald, sygdom, osv. Igen ... Jeg er naiv indtil det modsatte er bevist

Anmeld

2. juli 2013

Michala

MilleMus1988 skriver:

vi har intet af alarm i vores hus, og konkret simpelthen fordi min mand selv er vagt og han mener i bund og grund at det er død unødvendigt ..
ik fordi han er vagt og kan passe på huset, da han jo ofte er på arbejde. men pga vagters steder de er når alarmen går, oftes er de flere km væk og kan ikk være der indenfor de få minutter de praler med, og oftes vil politiet intet gøre medmindre tyven ER i huset når man ringer, når de at stikke af, ja så lunter politiet ud til en når DE har tid

så ja, nooo alarms her

og så også fordi vores hus er der ik spicelt meget der er værd at stjæle hehe

Det er i store træk også hvad min mand også siger. Dog i lidt andre vendinger, da han er politimand

Generelt til jer med tyverialarmerne forbundet til en vagtcentral: Det er falsk trykhed, da vagtmændene blot holder uden for huset indtil politiet kommer. Så i langt de fleste tilfælde betaler I kun for, at vagterne lukker huset af og dermed sikrer mod nye tyverier. Inden politiet er tilkaldt har tyvene haft nok tid til at stikke af, og ja, hvis de ikke længere er i huset, er opgaven ikke af høj nok prioritet til at politiet nødvenigvis kommer med det samme.

Anmeld

2. juli 2013

Kief31

Har 3 schæferhunde og ikke brug for en alarm..

Anmeld

3. juli 2013

Bshizzle

modesty skriver:

Jeg kan ikke i min vildeste fantasi forestille mig at nogle ville være interesserede i at stjæle min søns tegninger. Har aldrig hørt om at en tyv er gået efter den slags, eller hjemmelavede perlekæder for den sags skyld.

Elektronik kan købes igen for vores forsikring og alle vores filer - fotos og tekst - ligger på en server i himlen (iCloud og dropbox) - så det forsvinder ikke hvis computerne bliver taget.

Nej det har du nok ikke hørt, men det kan jo ske at tyven roder i alle skuffer og ting og er sådan en idiot at personen smadrer en masse ting i hjemmet - evt ting et barn har lavet... 

Ikke alle har gemt deres billeder lige så sikkert desværre 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.