Forstand på hunde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2013

Camilla <3

Chevro skriver:

Labrador <3

Dog vil jeg sige, at hvis jeg vidste vi skulle have børn så hurtigt - havde jeg ikke valgt at få hund.

Vores sviner helt vildt! Støvsuger 4 gange om dagen, for at min søn ikke skal ligne en hårbold!

Flere i vores familie vil gerne have hund, men jeg fraråder det - da de har 3 børn og gerne leger meget på gulvet. Men det er jo meget individuelt :-)

Havde jeg været bagklog i starten, havde jeg valgt børn og så set om der var plads / tid til hund. Nu har vi hende og hende hende meget! Men det kræver tid, penge og gåture - selv om man har en nem hund skal de stadig luftes når børnene endelig er faldet i søvn osv.

:-) Undskyld mit indlæg! Men jeg ønsker bare at man gør det rigtige (; og så kom der lige en anden vinkel på børnefamilier og hund :-)

Et godt tip, vi har nemlig haft samme problem med det fælderi! 

Man kan i petworld købe en karte, den nedsætter fældning med 90 %!!  Og den er bare kanon!! Vi bruger den til Freya!  

Gav også min søsters og forældres lab en tur, de støvsugede næsten ikke de følgende dage!  De støvsuger normalt også MANGE gange hver dag  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2013

Aabye

Chevro skriver:

Labrador <3

Dog vil jeg sige, at hvis jeg vidste vi skulle have børn så hurtigt - havde jeg ikke valgt at få hund.

Vores sviner helt vildt! Støvsuger 4 gange om dagen, for at min søn ikke skal ligne en hårbold!

Flere i vores familie vil gerne have hund, men jeg fraråder det - da de har 3 børn og gerne leger meget på gulvet. Men det er jo meget individuelt :-)

Havde jeg været bagklog i starten, havde jeg valgt børn og så set om der var plads / tid til hund. Nu har vi hende og hende hende meget! Men det kræver tid, penge og gåture - selv om man har en nem hund skal de stadig luftes når børnene endelig er faldet i søvn osv.

:-) Undskyld mit indlæg! Men jeg ønsker bare at man gør det rigtige (; og så kom der lige en anden vinkel på børnefamilier og hund :-)

Hvis din hund sviner så meget at du nærmest skal støvsuge 4 gange dagligt for at din dreng ikke skal ligne en hårbolg så skal du måske kigge på foderet.. Eller evt begynde at give tørgær og/eller en god lakseolie..

EN hund skal IKKE fælde så meget at man skal støvsuge 4 gange dagligt for at holde ens gulv/barn nogen lunde pænt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.