Maja84 skriver:
Ej man kan da snart heller ikke købe noget 
Men når jeg læser den får jeg indtryk af at det er thalater som ikke må være i de mængder i feks legetøj til mindre børn, og det er jo fordi de putter det i munden, så får indtrykket at med mindre børnene gnaver i det skulle der vist ikke ske noget, men er da alligevel stof til eftertanke, men hvor bliver man også snart omgivende overfor alle de ting som snart er så skadelige man næsten ikke kan være til, frustrerende 
Ja, jeg giver dig ret i at der er meget man skal vide idag fordi det måske er sundhedsskadeligt for de små eller os selv.
Men Forbrugerrådet anmelder vel heller ikke cykler beregnet til 2, 3 årige medmindre der er noget om snakken. Uanset så skal Puky og andre overholde reglerne for mange eller hvilke stoffer der må være i børns legetøj. Ellers ville der jo slet ikke være styr på det.
Jeg undlader bare at købe en af de 3 cykler fordi jeg nu ved at de er dumpet i Tænk Test. Og lur mig om de 3 cykel mærker ikke retter op på det i løbet af kort tid, så de opfylder alle kravene fra Miljøstyrelsen 
Anmeld